ادامه ناآرامی در آمریکا در پی شلیک مرگبار به یک سیاه پوست خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تام فورد، شهری در ایالت مینه سوتا در آمریکا بعد از قتل یک سیاه پوست آمریکایی دیگر به صحنه اعتراضات و زد و خورد با پلیس تبدیل شده است.

ادامه ناآرامی در آمریکا در پی شلیک مرگبار به یک سیاه پوست خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تام فورد، قتل یک سیاه پوست آمریکایی در شهر بروکلین سنتر در ایالت مینه سوتا عصر یکشنبه (به وقت محلی) بار دیگر به بروز تظاهرات و ناآرامی و درگیری با پلیس منجر شده است.

پلیس آمریکا شامگاه یکشنبه برای متفرق کردن معترضان خشمگین به سمت آن ها گاز اشک آور شلیک کرد و تا ساعت 6 صبح به وقت محلی (11 به وقت گرینویچ) شلیک کرد.

پلیس عصر یکشنبه در شهر بروکلین سنتر که در شمال شهر میناپولیس واقع است به سمت یک مرد سیاه پوست 20 ساله به نام داونته رایت شلیک کرد و او را به قتل رساند.

این خبر در شرایطی اعلام شده که تنش ها در شهر میناپولیس که قصد دارد یک افسر پلیس سفیدپوست را به اتهام قتل جورج فلوید در سال گذشته محاکمه کند، در اوج خود واقع شده است.

صد ها تظاهرات کننده بامداد دوشنبه (به وقت محلی) مقابل دفتر مرکزی پلیس بروکلین سنتر تجمع کرده و نام داونته رایت را فریاد زدند.

خبرگزاری رویترز گزارش داده شلیک گاز اشک آور از سوی پلیس به تشدید تنش ها منجر شد و تظاهرات کنندگان اقدام به پرتاب سنگ به سوی خودروی پلیس کردند.

روزنامه استارتریبیون گزارش داد تظاهرات کنندگان با شکستن درب های نزدیک به 20 مرکز تجاری وارد آن شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادامه ناآرامی در آمریکا در پی شلیک مرگبار به یک سیاه پوست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ناآرامی در آمریکا در پی شلیک مرگبار به یک سیاه پوست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید