اعتراض دو + دو بازیکن به باز شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تام فورد، پس از چند هفته بلاتکلیفی در اردوی سرخپوشان پایتخت در نهایت با حکم فدراسیون پنجره جابجایی این تیم باز شد و یحیی گل محمدی می تواند در بازی آینده تیمش از مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو مهاجم جدیدش رونمایی کند.

اعتراض دو + دو بازیکن به باز شدن پنجره پرسپولیس

این اتفاق البته در شرایطی به وقوع پیوسته که وکیل شایان مصلح از شنیدن خبر آن ابراز بی اطلاعی کرد و فگت: من صبح ساعت 9 در باشگاه پرسپولیس بودم و هیچ گونه توافقی با مدیران و هیئدت مدیره حاصل و جلسه بدون نتیجه تمام شد.

او سپس در واکنش به بازشدن پنجره بدون رضایت دریافت از شایان مصلح اضافه نمود: نمی دانم چطور این اتفاق اتفاق افتاده است. مشکل همین است. الان چطوری پنجره پرسپولیس باز شده است. ما خودمان هم پیگیر هستیم که چطور پنجره باز شده است؟.

وکیل شایان مصلح البته تنها فردی نیست که از باز شدن پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس متعجب شده است. وکیل دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان دیگر فردی به شمار می رود که نسبت به این حکم اعتراض دارد و می گوید: با من از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس حتی تماس هم گرفته نشده است. این دو بازیکن هر کدامشان 60 میلیون از پرسپولیس طلب دارند که نسبت به 5 سال گذشته دیگر ارزشی ندارد، ولی باز هم این پول را نمی دهند. اگر شرایط اینطور ادامه پیدا کند، ما پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از این باشگاه داریم را برای رسیدگی به کمیته استیناف فدراسیون و همینطور CAS (دادگاه عالی ورزش) خواهیم برد.

فرزاد حاتمی نیز درباره باز شدن پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس گفت: من از این موضوع تعجب می کنم. مدیران باشگاه مدعی اند که با همه طلبکاران توافق کردند و پنجره جابجایی باز شده، اما ما که پولی دریافت نکردیم و توافقی نیز صورت نگرفته است. با این شرایط نمی دانم چگونه پنجره شان باز شده است.

وی ادامه داد: از 8 سال پیش از پرسپولیس طلبکار هستم. دو سال است که از کمیته انضباطی حکم گرفتم، اما پولم را ندادند. کمیته معین شرایط به من گفته بود که پنجره جابجایی پرسپولیس را می بندد، اما حالا می شنویم که این مساله را هم برایشان حل نموده اند. الان بیایند بگویند وقتی با من و خیلی های دیگر هیچ صحبتی درباره مطالبات مان نشده و پولی هم نگرفتیم چطور پنجره شان باز شده است؟

حاتمی همچنین گفت:دوستان کار هایی می نمایند که آدم مجبور می گردد به نهاد های بالاتر پناه ببرد. برخلاف میل باطنی ام مجبورم کار را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانم. حکمی که برای پرسپولیس صادر شده را ترجمه نموده ام و شکایتم را به کمیته انضباطی AFC خواهم برد تا از آن طریق به حقم برسم. واقعا نمی توانم تحمل کنم که بعد از 8 سال اینگونه با من و خیلی دیگر از طلبکاران باشگاه رفتار می گردد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اعتراض دو + دو بازیکن به باز شدن پنجره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض دو + دو بازیکن به باز شدن پنجره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید