انتقاد از عملکرد وزارت راه در شهرستان الیگودرز، مدیر کل راهداری لرستان بجای حاشیه سازی، مسائل مردم را حل نماید

به گزارش وبلاگ تام فورد، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در الیگودرز، گفت: مدیرکل راهداری استان لرستان بجای حاشیه سازی علیه من،مسائل مواصلاتی مردم را در این شهرستان حل نماید.

انتقاد از عملکرد وزارت راه در شهرستان الیگودرز، مدیر کل راهداری لرستان بجای حاشیه سازی، مسائل مردم را حل نماید

به گزارش وبلاگ تام فورد لرستان: محمد خدابخشی اضافه کرد:علیرغم خدمات خوبی که در مناطق مختلف کشور در حوزه زیرساخت ها مانند حمل و نقل صورت گرفته اما متاسفانه شهرستان الیگودرز براساس شاخص ها خیلی مورد توجه نبوده و مردم آن از حمل و نقل جاده ای مناسب بهره مند نشده اند.

وی ادامه داد: با نگاهی به شاخص های مربوط به حمل و نقل جاده ای چاپ شده توسط وزارت راه و شهرسازی می توان شاهد فاصله بسیار زیاد میانگین کشوری با شهرستان الیگودرز بود، یکی از این شاخص ها درصد راه های روستایی آسفالته است و به همین دلیل درصد راه روستایی آسفالته شهرستان الیگودرز 62 درصد است و این حوزه را می توان جزو بدترین مناطق کشور برشمرد.

خدابخشی اظهار کرد: مسائل بسیاری در الیگودرز وجود دارد و راه های مواصلاتی 420 روستا و نقطه جمعیتی این شهرستان با کوچکترین بارش برف و باران مسدود می گردد.

وی اظهار کرد: جاده های مواصلاتی بعضی روستاها 6 ماه از سال مسدود هستند و به دیگر مناطق دسترسی ندارند. همچنین روستاهایی با داشتن کد روستایی از وزارت کشور و جمعیتی بالا در این شهرستان هنوز متاسفانه هیچ جاده ای ندارند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: بارها و بارها حل این مسائل را به وسیله وزارت راه و شهرسازی پیگیری نموده و مسایل را به آنها انتقال داده ام. همچنین برای پیگیری معضلات جاده ای از ابزارهای در اختیار نمایندگان مانند سوال یا تذکر استفاده نموده و مسائل حوزه انتخابیه خود را در مجلس شورای اسلامی مطرح نموده ام.

وی ادامه داد: سوالاتی را در تاریخ 14 دی ماه، 7 اسفند ماه، 9 اسفند ماه، 12 اسفند ماه و ... سال 99 و حتی طی امسال در روزهای 7 و 28 اردیبهشت ماه درباره مسائل حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز و عدم توجه وزارت راه و شهرسازی در مجلس اعلام نموده و حل مسائل را در سطح وزیر، معاون وزیر، مدیر کل و حتی پیمانکار پیگیری نموده ام ولی هنوز اقدام موثری از سوی این وزارتخانه انجام نشده است.

خدابخشی بیان نمود: فصل کاری در شهرستان الیگودرز با توجه به سردسیر بودن این منطقه تنها حدود شش ماه است یعنی از فروردین ماه تا اواخر شهریور ماه و بعد از آن به دلیل سرما امکان انجام کارهای عمرانی وجود ندارد. وزارت راه اگر اکنون هم اقدام به کارهای عمرانی در این شهرستان کند باز هم نیمی از فصل کاری گذشته بنابراین باید هر چه سریعتر مسائل حوزه حمل و نقل جاده ای این منطقه حل گردد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اظهارات خلاف واقع مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در گفت وگو با یک خبرنگار نما که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: به دلیل پیگیری های جدی مسائل مردم حوزه انتخابیه خود، اخیرا هجمه ای گسترده در فضای مجازی از سوی افراد معلوم الحال علیه من به جریان افتاده که جای تاسف دارد و مدیران ضعیف و ناتوان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بجای حل مسائل و پاسخگویی به مردم آغاز به حاشیه سازی نموده اند.

خدابخشی اظهار کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان به دلیل اینکه من پیگیر حل مشکل یکی از محدوده های حادثه خیز و پرترافیک بوده و درخواست اولویت بندی و برنامه ریزی تعیین برای آسفالت راه روستایی داشتم و خواستم تا تجهیزات راهداری به این نقاط اعزام گردد، آغاز به حاشیه سازی کردند و طی سخنانی خلاف واقع اعلام کردند که به دلیل اینکه اینجانب مورد تشکر و قدردانی قرار نگرفته ام، چنین درخواست هایی داشته ام در صورتی که چنین ادعایی کذب محض است.

وی بیان نمود: یک مدیر نباید تصورات ذهنی خود را به اذهان عمومی القا کند و بجای فرافکنی در انجام وظایف محوله و تخریب نماینده و تضعیف مجلس، بهتر است تعامل سازنده و اثربخش داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "انتقاد از عملکرد وزارت راه در شهرستان الیگودرز، مدیر کل راهداری لرستان بجای حاشیه سازی، مسائل مردم را حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عملکرد وزارت راه در شهرستان الیگودرز، مدیر کل راهداری لرستان بجای حاشیه سازی، مسائل مردم را حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید