بازگشایی سینماها بعد از جشنواره با نمایش فیلم های جدید

به گزارش وبلاگ تام فورد، دبیر شورای صنفی نمایش از نمایش 4 فیلم جدید همزمان با سرانجام سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینماها خبر داد.

بازگشایی سینماها بعد از جشنواره با نمایش فیلم های جدید

به گزارش وبلاگ تام فورد، مرتضی شایسته در گفت وگو با ایرنا، درباره شرایط اکران سینماها بعد از جشنواره فیلم فجر، گفت: فیلم سینمایی شنای پروانه ساخته محمد کارت و آنجا هم باران می بارد به کارگردانی نادر طریقت از 23 بهمن ماه نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه از 29 بهمن فیلم سینمایی لاله ساخته اسدالله نیک نژاد در سینماها اکران خواهد شد، گفت: همچنین فیلم آن شب به تهیه کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی کوروش آهاری از 6 اسفند ماه نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

شایسته افزود: این فیلم ها با استفاده از تضمین هایی که سازمان سینمایی برای فیلم ها در نظر گرفته است، اکران می شوند. یعنی سازمان سینمایی درصدی از بلیت های سالن ها را به نفع فیلم ها خریداری می کند.

وی با تاکید بر اینکه آخرین سانس سینماها ساعت 19 خواهد بود و سینماها الزامی در بازگشایی ندارند، گفت: هر کدام از سینماداران که مایل به بازگشایی سینماهای خود هستند، می توانند آثار را به نمایش بگذارند. ضمن اینکه تا انتها سال باز هم فیلم های جدیدی به ناوگان اکران اضافه خواهد شد.

شایسته با بیان اینکه هفته آینده درباره فیلم های اکران نوروزی تصمیم گیری می کنیم، گفت: از دبیر جشنواره و کارکنان سینماها تشکر می کنیم و سینماها با رعایت همین پروتکل های بهداشتی مجدداً باز خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازگشایی سینماها بعد از جشنواره با نمایش فیلم های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی سینماها بعد از جشنواره با نمایش فیلم های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید