برنامه های راهبردی فناوری هوش مصنوعی را توسعه می دهد

به گزارش وبلاگ تام فورد، وجود تحلیل ها و ارائه داده های علمی جهانی تاثیری مستقیم در ارتقای فناوری ها و ورود هدفمند کشور به این عرصه ها دارد.

برنامه های راهبردی فناوری هوش مصنوعی را توسعه می دهد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ تام فورد،وجود تحلیل ها و ارائه داده های علمی جهانی تاثیری مستقیم در ارتقای فناوری ها و ورود هدفمند کشور به این عرصه ها دارد بر این اساس ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ارائه تصویری درست و واقعی از شرایط فعلی این صنعت در کشور های مختلف یک همکاری مشترک برای چاپ کتاب فناوری هوش مصنوعی و رویکرد های استراتژیک کشورها را آغاز کرده است.

کتابی با تمرکز بر تحلیل داده های خام استارتاپی، پتنت و مقالات علمی به اضافه تحلیل محتوای برنامه های ملی کشور ها که توسط دولت ها نوشته شده است. این کتاب توسط شرکت مشاوران ارزش سورین در تعامل با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به چاپ رسیده است.

این روز ها هوش مصنوعی به عنوان یکی از فرایند های برتر فناوری و یک از عوامل اقتدار مورد توجه قرار گرفته است. تنوع و فراوانی داده های تولیدی در کنار توسعه سخت افزار های پیشرفته با قابلیت پردازش داده های حجیم به توسعه روز افزون این حوزه کمک شایانی کرده است.

به همین دلیل کشور های مختلف تلاش کرده اند تا تلاش های ملی خود را سازمان داده و اسنادی را برای ورود هدفمند به حوزه هوش مصنوعی تدوین کنند. برهمین اساس جمع آوری، رصد و استفاده از این داده ها می تواند به فناوران، مدیران و علاقه مندان به این صنعت برای ورودی هوشمند به این حوزه کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه های راهبردی فناوری هوش مصنوعی را توسعه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های راهبردی فناوری هوش مصنوعی را توسعه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید