بعید است شهر خودرو حریف استقلال گردد، بازی با سپاهان تجربه خوبی بود

به گزارش وبلاگ تام فورد، اکبر کارگرجم در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: سالها بود استقلال را اینطور در اوج ندیده بودم. خوشبختانه تیم به مرحله ای رسیده که در کنار ارائه بهترین بازیها، بهترین نتایج را هم می گیرد.

بعید است شهر خودرو حریف استقلال گردد، بازی با سپاهان تجربه خوبی بود

وی اضافه نمود: سپاهان تیمی بسیار پر قدرت است و وقتی می بینیم آنها با استفاده از اشتباهات داوری و اتفاقات و حوادث در آخرین لحظه بازی را به تساوی می کشند و اینطور از مساوی کردن مقابل استقلال خوشحالی می نمایند، گواهی بر قدرتمند بودن استقلال است.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: قطار فوتبال در حرکت است و بازی با سپاهان تمام شد و باید تمرکز تیم برای بازی با شهر خودرو معطوف گردد. 3 امتیاز این بازی بسیار حیاتی است چون شهرخودرو حریف مستقیم است و امتیازات این بازی بیش از 3 امتیاز عادی ارزش دارد.

کارگرجم بیان داشت: با شرایطی که استقلال دارد من بعید می دانم شهر خودرو در تهران حریف این تیم باشد. بازی با سپاهان یک تجربه خوبی هم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی ما شد. همه اعضای تیم ما باید بدانند که باید روی اشتباهات داوری هم حساب نمایند و آن را هم در معادلات خود لحاظ نمایند.

مدافع دهه پنجاه آبی پوشان توضیح داد: استقلال کافی است در این بازی خودش باشد تا 3 امتیازی بازی را کسب کند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: 3 امتیاز این بازی بسیار ارزشمند است و بچه های ما نباید برای دریافت آن لحظه ای پا پس بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بعید است شهر خودرو حریف استقلال گردد، بازی با سپاهان تجربه خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعید است شهر خودرو حریف استقلال گردد، بازی با سپاهان تجربه خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید