تشریح فرایند واگذاری خانه کشتی به یک فدراسیون ورزشی دیگر

به گزارش وبلاگ تام فورد، بحث واگذاری خانه کشتی شماره دو تهران که ساختمان اداری فدراسیون کشتی را هم در بر گرفته بحث داغ این روزهای محافل کشتی است. بسیاری بر این باورند که این ساختمان سالهاست با زحمت و رایزنی های بسیار به فدراسیون کشتی واگذار شده و باید همچنان در فرایند آماده سازی تیم های ملی کشتی استفاده گردد.

تشریح فرایند واگذاری خانه کشتی به یک فدراسیون ورزشی دیگر

به همین دلیل حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در نشست خبری صبح امروز توضیحاتی را مطرح و اظهار امیدواری کرد فرایند واگذاری خانه کشتی به هیچ عنوان به ضرر کشتی نیست. وی در این رابطه گفت: بحث واگذاری خانه کشتی به این معنا نیست که همین فردا چنین اقدامی صورت بگیرد و ما بدون در نظر دریافت استقرار سیستم اداری فدراسیون، دست به چنین کاری بزنیم.

رنگرز گفت: فدراسیون کشتی به واقع احتیاجی به داشتن سه خانه کشتی ندارد و بهتر دیدیم اگر رشته دیگری احتیاج به فضا و یاری دارد، خانه کشتی شماره دو را به آن رشته واگذار کنیم. البته این موضوع زمانی محقق می گردد که ساختمان آموزشگاه کشتی در مجاورت دریاچه استادیوم آزادی تکمیل گردد و به بهره برداری کامل برسد. خوشبختانه هتل آموزشگاه کشتی تاکنون 85 درصد تکمیل شده اما بنا به دلایلی کارها متوقف مانده که امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر رفع گردد.

به گفته سخنگوی فدراسیون کشتی با تکمیل هتل آموزشگاه کشتی می توان اردوهای 5 رده سنی کشتی آزاد و فرنگی را در این مکان برگزار و سپس خانه کشتی شماره دو را به رشته دیگری واگذار کرد.

حسن رنگرز در جمع وبلاگ تام فورد تاکید نمود تا زمانی که مکان مناسب و در شان ساختمان اداری فدراسیون کشتی مهیا نگردد، انتقال خانه کشتی شماره دو صورت نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشریح فرایند واگذاری خانه کشتی به یک فدراسیون ورزشی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح فرایند واگذاری خانه کشتی به یک فدراسیون ورزشی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید