خاطره بازی با یک محصول ایرانی؛ به بهانه راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش ملی

به گزارش وبلاگ تام فورد، کفش ملی؛ نام آشنایی که از گذشته تا امروز شنیده ایم. از سال های دهه 1330 با سفر رحیم ایروانی به چکسلواکی، دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاف به ایران وارد شد. این کفش در مقایسه با نمونه خارجی ده تومانی آن روزها، سه یا چهار تومان هزینه داشت. در کارخانه کفش ملی تا سال 1350 انواع مختلفی از کفش مثل کفش ورزشی، کفش برای روزهای بارانی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، کفش های بچه گانه و کفش ایمنی تولید می شد. نام و خاطره کفش ملی محصول با کیفیت ایرانی را به یاد ما می آورد که تا امروز دوام داشته است و از سنگفرش های خیابان ولیعصر تا باشگاه ورزشی و از کوهنوردی تا مهمانی همراه ما بوده است.

خاطره بازی با یک محصول ایرانی؛ به بهانه راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش ملی

اکنون همان نام و خاطره گذشته های دور، رنگ و بوی روزگار نو را به خود گرفته است. این مجموعه عظیم حدود 240 شعبه در سطح کشور دارد و اکنون فروشگاه آنلاین کفش ملی با ارسال رایگان برای هر مبلغ خرید و برای هر نقطه از کشور، سه ماه ضمانت فروش خواهد داشت. این روزها یکی از عوامل موفقیت، فروش آنلاین و تسهیل خرید غیرحضوری برای مشتریان است. شعار این مجموعه برای راه اندازی خرید آنلاین کفش ملی، با یک کلیک ملی پوش شو است. یکی از ویژگی های این فروشگاه آنلاین، ارائه شناسنامه کامل کفش برای نخستین بار در کارنامه فروش کفش در کشور است.

آدرس این مجموعه نشان اینترنتی Shop.mellishoes.ir است و در فاز اول این طرح بیش از 200 نمونه از تمامی محصولات با تنوع برای زنان و مردان در سنین مختلف از کودک تا عظیمسال در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا زندگی

به "خاطره بازی با یک محصول ایرانی؛ به بهانه راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره بازی با یک محصول ایرانی؛ به بهانه راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید