خبرنگاران ماسک ارزان بدون محدودیت در خراسان جنوبی توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ تام فورد، بیرجند - خبرنگاران - معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از عرضه 2 نوع ماسک ارزان قیمت و بدون محدودیت در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران ماسک ارزان بدون محدودیت در خراسان جنوبی توزیع می گردد

به گزارش روز آدینه این سازمان، علی تهوری اضافه نمود: 2 فروشگاه اصلی در مرکز استان شامل فروشگاه رفاه خیابان قدس و فروشگاه خیابان 15 خرداد در حال عرضه مستقیم ماسک هستند.

وی بیان نمود: قیمت هر عدد ماسک با لایه مدبلون هزار و 300 تومان برای مصرف کننده است و یک نمونه ماسک دیگر هم وجود دارد که با پارچه بایکو ساخته شده و هزار و 100 تومان است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بالاتر از این قیمت را تایید نمی کنیم و در شهرستان ها هم برای دایر کردن مرکز فروش هیچ گونه محدودیتی نیست و اگر در شهرستانی تقاضا برای عرضه باشد، براحتی امکان تامین و ارسال ماسک وجود دارد.

بنابر اعلام سازمان صمت خراسان جنوبی با فعالیت چهار واحد صنعتی در کنار سایر واحدهای فراوریی صنفی، خراسان جنوبی در زمینه فراوری و عرضه ماسک ارزان قیمت به خودکفایی رسیده است.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم پیش از این اظهار داشت: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص لزوم استفاده همه آحاد جامعه از ماسک و سهولت دسترسی مردم به ماسک با قیمت مصوب، ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب هزار و 300 تومان در داروخانه های استان خراسان جنوبی عرضه می گردد.

استفاده از ماسک در کنار رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مکرر دست ها همچنان راهکارهای اصلی پیشگیری از انتقال و ابتلا به ویروس کرونا است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ماسک ارزان بدون محدودیت در خراسان جنوبی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماسک ارزان بدون محدودیت در خراسان جنوبی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید