خبرنگاران 107 بیمار تنفسی در خراسان جنوبی بستری هستند

به گزارش وبلاگ تام فورد، بیرجند - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر 107 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان خراسان جنوبی بستری هستند.

خبرنگاران 107 بیمار تنفسی در خراسان جنوبی بستری هستند

کامبیز مهدی زاده شامگاه دوشنبه درباره آخرین شرایط بیماری کووید 19 در استان خراسان جنوبی بیان نمود: از این تعداد 26 نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و هفت نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که متأسفانه حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از 70 آزمایش کرونا در استان، آزمایش 12 نفر مثبت قطعی اعلام شد گفت: از این تعداد هفت بیمار بستری در بیمارستان ها و پنج بیمار سرپایی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد پنج مورد از بیرجند، شهرستان های فردوس و طبس هرکدام سه مورد و از شهرستان سرایان یک مورد جدید شناسایی شد.

وی یادآور شد: همچنین در شبانه روز گذشته 44 تست سریع کرونا در استان انجام شد که از این طریق 6 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

مهدی زاده افزود: تا روز گذشته 43 هزار و 625 آزمایش کرونا در استان انجام شد که از این تعداد جواب تست 16 هزار و 43 مورد مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: تا به امروز 15 هزار و 255 بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته 31 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های استان پذیرش شدند که در همین مدت 26 بیمار شامل چهار بیمار کرونا مثبت از بیمارستان ها ترخیص شدند.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم و آمار قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی همان 762 نفر است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 107 بیمار تنفسی در خراسان جنوبی بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 107 بیمار تنفسی در خراسان جنوبی بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید