خمامی: اگر به دنبال قهرمانی دنیا هستیم باید به تیم شخصیت قهرمانی بدهیم

به گزارش وبلاگ تام فورد، خبرنگاران: سرمربی جدید تیم های نوجوانان و جوانان کاراته گفت: اگر به دنبال حضوری پیروز در رقابت های جهانی اندونزی هستیم باید به تیم شخصیت قهرمانی بدهیم و امکانات لازم را فراهم کنیم.

خمامی: اگر به دنبال قهرمانی دنیا هستیم باید به تیم شخصیت قهرمانی بدهیم

مازیار فرید خمامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تام فورد گفت: اگر دنبال به دست آوردن قهرمانی در رقابت های جهانی اندونزی هستیم ابتدا باید به تیم و ملی پوشان مان شخصیت قهرمانی بدهیم و شرایط را فراهم کنیم. تمرینات علمی و تخصصی و امکانات مناسب و دید حرفه ای باید وجود داشته باشد در غیر این صورت با نتایجی برخورد خواهیم کرد که در رقابت های جهانی اسپانیا شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد: ترکیب کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان معین شده و حسن روحانی، رضا میدان لو، سعید حسنی پور و اکبر عبدلی مربیانی هستند که مرا در این راه همراهی می نمایند. این نفرات خود از بزرگان و قهرمانان این رشته هستند و به طور مثال حسن روحانی خودش می تواند سرمربی تیم باشد و با این حال قبول نموده که به عنوان مربی با من کار کند. جا دارد از تک تک این عزیزان تشکر کنم.

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان کاراته مطرح کرد: از سال 79 تاکنون چهار مرتبه به عنوان سرمربی و مربی در کنار این تیم ها بودم و حتی در همان سال 79 توانستیم در رقابت های قهرمانی آسیای ماکائو اولین مدال طلای تاریخ کاراته را با تیم جوانان بدست بیاوریم. به هر صورت امیدوارم در ادامه راه نیز بار دیگر به توفیقاتی برای کاراته برسیم و از اندونزی با دست پر برگردیم.

فرید خمامی توضیح داد: به رقابت های انتخابی که کادر قبلی برگزار نموده احترام می گذاریم و سیستم کلی تیم را حفظ می کنیم ولی با این حال در هفته آینده پیش از برگزاری اردوها رقابت های انتخابی را برگزار می کنیم. به دنبال فرصتی مناسب برای برگزاری این مبارزات هستیم تا به امید خدا به بحث تحصیلی نفرات که همه محصل هستند لطمه نخورد.

منبع: تسنیم

به "خمامی: اگر به دنبال قهرمانی دنیا هستیم باید به تیم شخصیت قهرمانی بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمامی: اگر به دنبال قهرمانی دنیا هستیم باید به تیم شخصیت قهرمانی بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید