سرمربی السیلیه: به یک گلزن احتیاج داریم، نمی توانم شاگردانم را سرزنش کنم

به گزارش وبلاگ تام فورد، سرمربی السیلیه بعد از شکست برابر شهر خودرو به انتقاد از خط حمله تیمش پرداخت که انصاری فرد مهاجم نوک آن است.

سرمربی السیلیه: به یک گلزن احتیاج داریم، نمی توانم شاگردانم را سرزنش کنم

به گزارش وبلاگ تام فورد به نقل از الرای، السیلیه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در خانه از شهر خودرو پذیرایی کرد.

این ملاقات در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد تا نماینده ایران برنده بازی گردد و به مرحله گروهی راه پیدا کند.

طرابلسی سرمربی السیلیه در نشست خبری بعد از بازی گفت: ملاقات امروز سخت و البته مفید بود. کوشش کردیم تا به دور بعد راه پیدا کنیم.نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم، چراکه آنها نهایت کوشش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: بازی خشونت زیادی داشت و احتیاج به بازیکنانی داشت که از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی باشند. ما فرصت های خوبی داشتیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. بازیکنان کوتاهی نداشتند. این تجربه مفیدی برای ما بود و باید از آن در آینده استفاده کرد.

سرمربی السیلیه در انتقاد از عملکرد خط حمله تیمش که انصاری فرد را داشت، گفت: در چنین ملاقاتهای احتیاج به گل داریم. مشکل گلزنی را در لیگ قطر هم داریم و تا الان تنها 14 گل به ثمر رسانده ایم. احتیاج به یک گلزن بزرگ داریم. باید در ملاقاتهای بعدی تمرکز بیشتری از خود نشان دهیم.

با این سخنان سرمربی السیلیه این احتمال زیاد است که کریم انصاری فرد نیمکت نشین گردد یا از تیم جدا گردد. او در لیگ ستارگان قطر هم چند بازی است که پیروز به گلزنی نشده است و فشار زیادی را تحمل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی السیلیه: به یک گلزن احتیاج داریم، نمی توانم شاگردانم را سرزنش کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی السیلیه: به یک گلزن احتیاج داریم، نمی توانم شاگردانم را سرزنش کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید