سرمربی مصر:ایران بهترین تیم دنیاست، امیدوارم کاراته درالمپیک بماند

به گزارش وبلاگ تام فورد، سرمربی تیم ملی مصر با بیان مطلب فوق به خبرنگاران به پاریس گفت: رقابتهای پاریس یکی از بهترین تورنمنت های کاراته دنیاست و امتیاز آن در جهت کسب سهمیه خیلی اهمیت دارد. همه تیم های خوب دنیا در این رقابتها حضور دارند و آرزو می کنم که کاراته در المپیک تثبیت شود چرا که این برای پیشرفت کاراته دنیا، ما مربیان و ورزشکاران آن اهمیت بالایی دارد.

سرمربی مصر:ایران بهترین تیم دنیاست، امیدوارم کاراته درالمپیک بماند

وی در مورد تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از قدرتمندترین تیم های دنیاست، کاراته کاها و مربی بسیار خوبی دارند. کاراته کاهای ایرانی روحیه جنگندگی بالایی دارند. در مسابقات مختلف همیشه فینالیست های زیادی داشته و می دانم که در المپیک هم نتایج خوبی خواهند گرفت.

هانی شاکر در مورد شرایط تیم ملی مصر در راه المپیک گفت: دو نماینده در رنکینگ داریم که سهمیه خواهند گرفت. اگر امتیازات مسابقات قهرمانی آفریقا را محاسبه کنیم یک کاراته کا دیگر به آنها اضافه می شود و برای باقی نفرات به رقابتهای انختابی المپیک در فرانسه که چند ماه دیگر شانس خود را امتحان می کنیم.

سرمربی تیم ملی مصر که هفت مدال جهانی و قاره ای دارد، چند سال هدایت تیم ملی مالزی را برعهده داشت و سه سال است که هدایت تیم ملی کشور خود را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی مصر:ایران بهترین تیم دنیاست، امیدوارم کاراته درالمپیک بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مصر:ایران بهترین تیم دنیاست، امیدوارم کاراته درالمپیک بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید