سرنوشت مبهم برج های دوقلوی خرم آباد بعد از 6 سال

به گزارش وبلاگ تام فورد، پروژه برج های دوقلوی کیو خرم آباد سال 93 کلنگ زنی شد و به گفته مسئولان قرار بود پس از 36 ماه به بهره برداری برسد.

سرنوشت مبهم برج های دوقلوی خرم آباد بعد از 6 سال

به گزارش وبلاگ تام فورد به نقل از ایسنا، بر تکمیل این پروژه طبق برنامه زمان بندی دائم تاکید می شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل احداث نصب شده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان بندی حذف شد. در قرارداد پروژه برج های دوقلو که مرتفع ترین سازه خرم آباد است، سهم شهرداری 25 و سرمایه گذار 75 درصد اعلام شد.

این پروژه در چند ماه اول آغاز فعالیت فرایند خوبی داشت اما پس از آن دیگر خبری از فعالیت آنچنانی نبود و صدای برخی از کاسبان شهر خرم آباد که با پروژه در بحث مواد غذایی(برای کارگران) و مصالح ساختمانی همکاری می کردند، بلند شد. مسئولان نیز در بحث قرارداد سخنانی را رسانه ای می کردند اما هیچ اتفاق خاصی در قرارداد پروژه رخ نداد و همچنان شرایط همانی است که از اول بود و اعتراض ها راه به جایی نبرده است.

عضو شورای شهر خرم آباد درباره آخرین شرایط این پروژه گفت: شهفرایندان انتظار بیشتری از پروژه برج های دوقلو داشتند اما چند صباحی پس از آغاز، فرایند لاک پشتی استارت خورد و سبب ناامیدی و بدبینی مردم به شورای شهر و شهرداری شده است. علی ماکنعلی تاکید کرد: از قرارداد پروژه راضی نیستم و آن را ظالمانه می دانم، معلوم نیست بر چه اساسی و باتوجه به شرایط؛ سهم شهرداری 25 درصد و سهم شرکت مشخص کوثر 75 درصد مشخص شده است.

وی شرح داد: قرار بوده پروژه سه ساله به بهره برداری برسد، شرکت مشخص کوثر کار را 18 ماه بدون مجوز، آغاز کرده اما حالا که شهرداری مجوز ساخت را تمدید کرده، می گویند مجوز نداریم و همان طور که قبلاً هم گفته ایم به نظر می رسد پیمانکار عزم و میلی برای تکمیل پروژه ندارد.

عضو شورای شهر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد اذعان کرد: با توجه به شرایط، سرنوشت این پروژه مشخص نیست و از شهردار می خواهیم با تشکیل کارگروهی تخصصی و فنی موضوع را پیگیری و به نتیجه برساند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرنوشت مبهم برج های دوقلوی خرم آباد بعد از 6 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت مبهم برج های دوقلوی خرم آباد بعد از 6 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید