شکست ماریتیمو با عابدزاده و علیپور

به گزارش وبلاگ تام فورد، ماریتیمو در حضور ثابت دروازه بان و بازی تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل ویتوریا گیمارش مغلوب شد.

شکست ماریتیمو با عابدزاده و علیپور

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تام فورد، دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال امشب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ماریتیمو در حالی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت، اما علی علیپور را در ترکیب ابتدایی نمی دید، از ساعت 18:30 در ورزشگاه آفونسو هنریکز مقابل تیم رده ششمی ویتوریا گیمارش قرار گرفت.

نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت، اما در دقیقه 48 اسکار استوپینان پیروز شد دروازه امیر عابدزاده را روی یک ریباند باز کند تا با همین تک گل ویتوریا گیمارش به برتری مقابلماریتیمو دست پیدا کند.

یاران عابدزاده و علیپور با باخت یک بر صفر خارج از خانه مقابل ویتوریا گیمارش 17 امتیازی و در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر پرتغال ماندند و نتوانستند با کسب پیروزی به رده هفتم صعود کنند.

امیر عابدزاده که چهار شب قبل در دیدار جام حذفی پرتغال جزو فهرست ماریتیمو نبود، مقابل ویتوریا گیمارش به ترکیب تیمش بازگشت و چهاردهمین بازی فصل خود را انجام داد.

علی علیپور، دیگر بازیکن ایرانی ماریتیمو هم که پس از دو حضور تعویضی در رقابت های لیگ برتر پرتغال، در دیدار اخیرشان در جام حذفی 71 دقیقه در زمین بود، در مسابقه امشب مقابل ویتوریا گیمارش از دقیقه 67 وارد بازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شکست ماریتیمو با عابدزاده و علیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ماریتیمو با عابدزاده و علیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید