شیوع کرونا در زندان بروکلین

به گزارش وبلاگ تام فورد، آب حداقل در یک قسمت از زندان غیر قابل شرب است و زباله های حاصل از وعده های غذایی در سلول ها انباشته می شوند و این مسئله مشکل حیوانات جونده را بدتر کرده است.

شیوع کرونا در زندان بروکلین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نشریه نیویورک تایمز گزارش داده که براساس اخبار اداره فدرال زندان ها، هفته گذشته آزمایش ویروس کرونای حداقل 55 زندانی در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین مثبت اعلام شد.

ماه ها پس از این بیماری همه گیر، یک گروه حامی حقوقی به نام مدافعان فدرال نیویورک اعلام کردند مقامات این زندان برای جلوگیری از شیوع ویروس، مراقبت از زندانیان بیمار یا محافظت از افرادی که در زندان هستند، دستورالعمل های اساسی بهداشت عمومی را رعایت نمی کنند.

آن ها می گویند مأموران زندان در هنگام تعامل با زندانیان به درستی از ماسک استفاده نمی کنند، زندانیان بیمار از نظر پزشکی مورد توجه قرار نمی گیرند و در سلول های افراد سالم نگهداری می شوند. یک زندانی در این مرکز گفت زندانیان به شدت بیمار که درخواست مراقبت پزشکی کردند، این مراقبت ها را دریافت نمی کنند.

زندانیان همچنین گزارش داده اند آب حداقل در یک قسمت از زندان غیر قابل شرب است و زباله های حاصل از وعده های غذایی در سلول ها انباشته می شوند و این مسئله مشکل حیوانات جونده را بدتر کرده است.

از آنجا که این زندان یک مرکز فدرال است، کنندگان نیویورک در کنگره باید اطمینان حاصل کنند اقدامات لازم اتخاذ و این مسائل برطرف می شود.

سایر مقامات نیویورک به فعالان، مدافعان حقوقی و اعضای خانواده زندانیان پیوستند تا شرایط بهتری را در این مرکز طلب کنند. افرادی که در داخل زندان بروکلین زندگی و کار می کنند، اکنون به این نوع حمایت نیاز دارند.

منبع: جام جم آنلاین

به "شیوع کرونا در زندان بروکلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کرونا در زندان بروکلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید