ورود گردشگران به پاوه ممنوع شد

به گزارش وبلاگ تام فورد، فرماندار پاوه از ممنوعیت ورود گردشگران به این شهرستان از امروز(17 اسفند) اطلاع داد و گفت: تقاضا داریم مردم از سفر به این منطقه خودداری نمایند.

ورود گردشگران به پاوه ممنوع شد

به گزارش وبلاگ تام فورد آنلاین به نقل از ایسنا از کرمانشاه، پرویز ایده پور از اعمال ممنوعیت برای ورود گردشگران به شهرستان پاوه یاد کرد و اضافه نمود: مردم میهمان نواز پاوه همیشه پذیرای گردشگران بوده اند اما اکنون مجبور شدیم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا این ممنوعیت را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: این ممنوعیت بر اساس پلاک خودروها خواهد بود و فقط اجازه ورود خودروهای خدمت رسان داده می گردد.

ایده پور با اشاره به فاصله کوتاه روستاهای پاوه و کوچک بودن منطقه اضافه نمود: در صورت ورود کرونا به پاوه با مسائل زیادی روبرو خواهیم شد و سلامت افراد به خطر می افتد. به علاوه چون فاصله پاوه از مرکز استان دور است، دسترسی مردم به مراکز درمانی سخت خواهد بود.

وی بیان نمود: خود مردم نیز باید شرایط را درک نمایند، متاسفانه روز گذشته شاهد حضور بعضی گردشگران در محورهای شهرستان بودیم که توقع داریم دیگر به سمت پاوه مسافرت ننمایند.

به گفته فرماندار پاوه، اکنون که این محدودیت اعمال شده خودروهایی که مربوط به منطقه نباشند باید برگردند و از همین رو بهتر است خود مردم به سمت پاوه نیایند تا شاهد شلوغی محورها هم نباشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ورود گردشگران به پاوه ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود گردشگران به پاوه ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید