وزیر علوم از نمایندگان بابت فشار بر نیرو های حق التدریس دانشگاه آزاد تذکر گرفت

به گزارش وبلاگ تام فورد، جمعی از نمایندگان مجلس با اشاره به اینکه نیرو های حق التدریس دانشگاه آزاد با ساعتی 15 هزار تومان کار می نمایند، خواهان افزایش تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه شدند.

وزیر علوم از نمایندگان بابت فشار بر نیرو های حق التدریس دانشگاه آزاد تذکر گرفت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ تام فورد، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفق جمعی دیگری از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواهان افزایش تعداد اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد و کاهش فشار بر نیرو های حق التدریس در مجموعه این دانشگاه شدند.

متن کامل تذکر این نمایندگان به منصور غلامی به توضیح زیر است:

خلاصه تذکر: موضوع نیرو های حق التدریس و جذب و حقوق های پرداختی

توضیح تذکر:

بسم الله الرحمن الرحیم

بخشی از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی وابسته به نیرو های حق التدریس می باشد که طی سالیان متمادی با حداقل پرداختی ساعتی 15 هزار تومان الی 16 هزار تومان در حال آموزش به سرمایه های انسانی کشور هستند، در صورتی که کوچک ترین انگیزه و حمایتی از این قشر صورت نمی پذیرد.

با عنایت به افزایش هزینه یقینا مبلغ پرداختی فوق جوابگوی احتیاج این قشر دانشگاهی زحمتکش نیست، از سویی محدودیت موجود در جذب هیات علمی، اساتید حق التدریس را در فشار مضاعف قرار داده است. از وزیر محترم علوم تقاضا می شود چنانچه احتیاج دانشگاه ها به این نیرو های حق التدریس است افزایش جذب هیات علمی صورت پذیرد و چنانچه این احتیاج احصا نمی شود و باور بر این است که نیرو های هیات علمی جوابگوی احتیاج دانشگاه هاست، پس این حجم از نیرو های حق التدریس که جهت تدریس در دانشگاه ها از آنان استفاده می شود، برای چیست؟

اسامی تذکردهندگان:

سیده فاطمه ذوالقدر

طیبه سیاوشی شاه عنایتی

سهیلا جلودارزاده

فریده اولاد قباد

پروانه سلحشوری

فاطمه سعیدی

وی همچنین به اتفاق جمع دیگری از نمایندگان در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی خواهان حفظ آثار و ابنیه تاریخی شدند.

متن کامل تذکر ذوالقدر و تعداد دیگری از نماینده به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به توضیح زیر است:

خلاصه تذکر: لزوم توجه به آثار تاریخی استان تهران و ثبت ملی آن ها به خصوص در منطقه 11

توضیح تذکر:

بسم الله الرحمن الرحیم

آثار تاریخی بسیار باارزش بوده و فرهنگ و سبک زندگی هر دوره را به آیندگان نشان می دهد و باید در حفظ و نگهداری آن توجه داشت و هزینه کرد با توجه به اینکه برخی از آثار تاریخی با بار غنی فرهنگی و تاریخی به ثبت ملی نرسیده است، شایسته است این موضوع با بازنگری و آنالیز ویژه آثار مورد نظر ثبت ملی شود، خصوصا در منطقه 11 تهران و حفظ میراث ملی کشور عزیزمان مورد توجه آن وزارت قرار گیرد.

اسامی تذکردهندگان:

سیده فاطمه ذوالقدر

فاطمه سعیدی

طیبه سیاوشی شاه عنایتی

پروانه مافی

پروانه سلحشوری

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر علوم از نمایندگان بابت فشار بر نیرو های حق التدریس دانشگاه آزاد تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم از نمایندگان بابت فشار بر نیرو های حق التدریس دانشگاه آزاد تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید