پاسخ به شایعات حصر بابک زنجانی

به گزارش وبلاگ تام فورد، رسول کوهپایه زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی درباره آخرین وضع این پرونده، گفت: هیچ اتفاق جدیدی درباره این پرونده رخ نداده و مطلب تازه ای برای شرح درباره این پرونده وجود ندارد.

پاسخ به شایعات حصر بابک زنجانی

به گزارش انتخاب، این وکیل پایه یک دادگستری در پاسخ به این پرسش که آخرین مرتبه پرونده آقای زنجانی در چه وضعیتی قرار داشت، گفت: آخرین اتفاقی که درباره این پرونده رخ داد، این بود که قوه قضائیه به پرونده ورود نموده و درحال آنالیز آن است و از آن موقع تا امروز هیچ موضوع جدیدی درباره این پرونده اعلام نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که دلیل این سکوت در خصوص این پرونده چیست، گفت: من دلیل اصلی این موضوع را نمی دانم، ولی شاید دوستان در قوه قضائیه درحال رسیدگی به این پرونده باشند و اقداماتی درحال انجام است، ولی آنان فعلا بنا دارند که این امور را پیگیری نموده و سپس درباره آن اطلاع رسانی نمایند.

وکیل مدافع بابک زنجانی همچنین در واکنش به شایعاتی مبنی بر خروج زنجانی از اوین و نگهداری او در حصر خانگی، گفت: ایشان همچنان داخل زندان هستند و این اظهارات صحت ندارد. البته پیش از این هم در دوره ای حتی ادعا شده بود که آقای زنجانی به خارج از کشور رفتند که هیچ کدام از این اظهارات صحت ندارد؛ لذا بهتر است که اجازه بدهیم روال آنالیز و پیگیری پرونده ادامه پیدا کند.

بابک زنجانی با نام کامل بابک مرتضی زنجانی متولد اول فروردین 1353، بازرگان و میلیاردر ایرانی است که مدیرعامل گروه سورینت و صاحب بزرگترین شرکت خوشه ای ایرانی بود. او در تاریخ 9 دی 1392 توسط دادستانی کل کشور به اتهام بدهی بیش از دوونیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی و همچنین جعل اسناد بانکی با پرداخت رشوه به بانک ملی تاجیکستان بازداشت شد.

منبع: فرارو

به "پاسخ به شایعات حصر بابک زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به شایعات حصر بابک زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید