چربی و شکر محتوای اصلی غذای آمریکایی ها

به گزارش وبلاگ تام فورد، نتایج یک آنالیز جدید به خوبی نشان می دهد با وجود اینکه رژیم غذایی مردم ایالات متحده بهتر شده، اما آنها همچنان از چربی و شکر زیادی استفاده می نمایند.

چربی و شکر محتوای اصلی غذای آمریکایی ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تام فورد به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید به خوبی نشان می دهد با وجود اینکه رژیم غذایی مردم ایالات متحده بهتر شده، اما آنها همچنان از چربی و شکر زیادی استفاده می نمایند.

کارشناسان دانشگاه هاروارد باور دارند، سبک زندگی مردم این کشور منجر شده تا آنها به میزان قابل توجهی از غذاهای فست فود و منجمد استفاده نمایند.

تمام این غذاها حاوی مقادیر زیادی از چربی، نمک و گاهاً شکر هستند که نتیجه ای جز چاقی، فشارخون بالا، دیابت و درنهایت سکته و سرطان به دنبال ندارند.

کارشناسان یادآوری می نمایند، گرچه بهبود رژیم غذایی مردم آمریکا دلگرم نماینده است، اما آنها با رسیدن به سطح نرمال بسیار فاصله زیادی دارند.

سبک زندگی این کشور مردم را مجبور نموده تا از کربوهیدرات های ساده و چربی های اشباع شده در مواد غذایی منجمد و فست فود بهره ببرند.

نتایج یک آنالیز آماری بیانگر آن است که بیش از 60 درصد از زنان و تقریبا دو سوم از مردان در ایالات متحده چاق یا دچار اضافه وزن هستند و این امر آنها را در معرض سرطان های متعدد قرار می دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "چربی و شکر محتوای اصلی غذای آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چربی و شکر محتوای اصلی غذای آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید