کرونا 41 سمنانی را در بخش کرونایی های بیمارستان ماندگار کرد

به گزارش وبلاگ تام فورد، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: 41بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

کرونا 41 سمنانی را در بخش کرونایی های بیمارستان ماندگار کرد

دکتر نوید دانائی در گفت وگو با وبلاگ تام فورد با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا کنون 23 هزار و 400 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی شرح داد: در 24 ساعت گذشته و از 31 فروردین الی یکم اردیبهشت ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 41 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به پنح هزار و 505 نفر رسیده است.

دکتر دانایی گفت: علاوه بر این 17هزار و 895 بیمار نیز به صورت سرپایی رز بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 4589 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کرونا 41 سمنانی را در بخش کرونایی های بیمارستان ماندگار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 41 سمنانی را در بخش کرونایی های بیمارستان ماندگار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید