شطرنج

مَم و زین حکایتی عاشقانه در هزارتوی نرسیدن ها

خبرنگاران/کردستان مه م و زین داستانی است عاشقانه و جانگداز همپای عاشقانه های شیرین و فرهاد و لیلی و مجنون، روایتی است از نرسیدن ها و ناکامی ها و سختی های راه عشق.

25 مهر 1399

تداوم صدرنشینی آرین غلامی در لیگ برتر شطرنج

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای مرحله فینال مسابقات شطرنج لیگ کشور که و در انتها دور ششم این مسابقات، آرین غلامی با ریتینگ 2541 با کسب 5.5 امتیاز همچنان در صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

19 اسفند 1398

شکست فیروزجا مقابل بخت نخست قهرمانی در جام جهانی شطرنج

به گزارش خبرنگاران، دیدار تکمیلی دور سوم جام جهانی شطرنج امروز میان علیرضا فیروزجا تنها نماینده شطرنج ایران با ریتینگ 2702 و دینگ لیرن از چین با ریتینگ 2811 برگزار گردید و در نهایت به فزونی دو بر صفر لیرن به خاتمه رسید.

1 آبان 1398

ایران در رده 23 رده بندی فدراسیون جهانی شطرنج نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، صعود شطرنج ایران به رده 23 فدراسیون دنیای شطرنج در حالی انجام شده است که آرژانتین هم امتیاز با ایران در رده 22 دنیا واقع شده است. ضمن اینکه رتبه 21 دنیا یعنی رومانی نیز تنها دو واحد ریتینگ از ایران بیشتر دارد.

9 شهریور 1398

حقایقی که چشمتان را به روی دنیا باز می کند

خبرنگاران: چیز های زیادی هست که هنوز نمی دانیم. برخی حقایق ما را گیج می کنند، برخی اطلاعات را دلتان می خواهد فورا امتحان کنید، و برخی دیگر به نظرتان بی اهمیت می آید. اگر انسان کنجکاوی هستید این دانستنی ها برایتان جالب خواهد بود.

21 مرداد 1398