بازدید از 59 کشور در طولانی ترین سفر دریایی دور جهان با کروز

به گزارش وبلاگ تام فورد، انجام سفری ارزان قیمت به دور جهان در ابتدا خیلی رمانتیک به نظر می رسد؛ ولی خبر خوب این است که این کار را در واقعیت هم می توان انجام داد.

بازدید از 59 کشور در طولانی ترین سفر دریایی دور جهان با کروز

طولانی ترین سفر پیوسته تفریحی و دریایی با استفاده از کشتی کروز در سطح دنیا از ماه اوت سال 2019 و از شهر لندن شروع می گردد و بعد از گذشت هشت ماه و بازدید از 59 کشور در قاره های مختلف، به استثنای قطب جنوب، به اتمام خواهد رسید. با این حال، برای اینکه بتوانید یکی از 930 مسافر خوش شانس این کروز باشید، باید بلیطی با قیمت حداقل 66990 پوند تهیه کنید.

این سفر توسط خط کشتیرانی نروژی وایکینگ (Viking) تدارک دیده شده است و طی مدت 245 روز در 113 بندر توقف خواهد نمود. مسافران این سفر که از گرینویچ شروع می گردد، با گذر از انگلستان و نروژ وارد اقیانوس اطلس می گردد تا به گرینلند برود.

پس از گذشتن از کانادا و ایالات متحده و توقف در مونترآل، نیویورک و برمودا و قبل از رفتن به رودخانه آمازون و گشتن در جنوب آمریکا، این کشتی کروز سری هم به باربادوس خواهد زد. فیجی، نیوزیلند، استرالیا، چین، سنگاپور، سریلانکا، هند و تایلند هم مقصدهای دیگر این سفر هستند.

این کشتی شامل دو استخر شنا، یک اسپای آب گرم نروژی و هشت رستوران است که انواع غذاهای دنیا را سرو می نمایند.

این سفر با گذر از سواحل غربی اسپانیا و پرتغال به انتهای راه خود نزدیک می گردد و انتها، در خاتمه سفر در انگلستان لنگر خواهد انداخت.

امکانات متنوع با سطح های مختلفی در این کشتی وجود دارد که تعداد زیادی از آن تا به حال فروخته شده است؛ ارزان ترین نوع این امکانات با قیمت 66٬990 پوند در ازای اتاقی با 270 مترمربع عرضه می گردد.

علاوه بر سوئیت های مختلف پنت هاوس که قیمت آن ها از 81٬390 پوند تا 100٬090 پوند متغیر است، سوئیت های مالک هم در این کشتی های کروز تعبیه شده اند که علاوه بر اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری، یک کتابخانه خصوصی هم دارد. قیمت این سوئیت ها، 194٬390 پوند است که همه آن ها تا به الان رزرو شده اند.

توراشتاین هاگن، رئیس کروز وایکینگ، گفت:

بیشتر از 20 سال است که جامع ترین سفرها را برای مهمانان مان تدارک می بینیم و مفتخریم که اکنون، گسترده ترین برنامه و خط سیر در طول تاریخ خود را اعلام می کنیم.

کروز های دنیای ما، فرصتی نادر را برای مهمانان مهیا می نمایند تا ده ها مورد از بهترین مقصدهای گردشگری روی زمین را بگردند و کشف نمایند.این کار با هزینه ای انجام می گردد که در کل صنعت گردشگری بی سابقه است.

طبق پژوهش هایی که توسط سایت Booking.com صورت گرفته است، 71٪ از مسافران حسرت فرصت های طلایی که برای سفر از دست می دهند را می خورند و شکی نیست که سفر دور دنیای کروز وایکینگ می تواند هر گونه ترس ناشی از این گونه موارد را از بین ببرد.

منبع: کجارو / independent.co.uk

به "بازدید از 59 کشور در طولانی ترین سفر دریایی دور جهان با کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از 59 کشور در طولانی ترین سفر دریایی دور جهان با کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید