با رضا شکاری قرارداد امضا نکنید

به گزارش وبلاگ تام فورد، رضا شکاری، هافبک جوان فصل گذشته تراکتور که ابتدای فصل جاری قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد هنوز نتوانسته به تیم جدیدی بپیوندد و در ماه های اخیر بیرون گود مانده است.

با رضا شکاری قرارداد امضا نکنید

شکاری ابتدا قصد داشت به پرسپولیس برود و یحیی گل محمدی هم اعتقاد خاصی به عملکرد او داشت، ولی مشکلاتی که در قراردادش با تراکتور و جدایی یک طرفه او وجود داشت باعث شد سرخپوشان تهرانی قید جذب این بازیکن را بزنند.

پس از عدم توافق شکاری با پرسپولیس، این بازیکن به سیرجان رفت و در تمرینات گل گهر حاضر شد، ولی این باشگاه هم اعلام نمود تا زمانی که رای کمیته مشخص وضیعت در مورد او صادر نگردد قراردادی با وی امضا نخواهند کرد.

صبح امروز باشگاه تراکتور به باشگاه سیرجانی نامه زد و در مورد همکاری با شکاری به او هشدار داده و اعلام نمود امضای قرارداد با این بازیکن ممکن است برایشان دردسر ساز گردد.

مسئولان باشگاه تراکتور با استناد به قردادی که با شکاری دارند مطمئن هستند رای کمیته مشخص شرایط به سود آنهاست و شکاری شانسی در برنده شدن در این پرونده ندارد. پیش از این تراکتوری ها با روشی مشابه مانع همکاری شکاری با پرسپولیس شده بودند.

منبع: فرارو

به "با رضا شکاری قرارداد امضا نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رضا شکاری قرارداد امضا نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید