با نوشیدنی های لاغر کننده آشنا شوید

به گزارش وبلاگ تام فورد، اگر به دنبال تناسب اندام هستید با ما همراه شوید و با نوشیدنی هایی که نقش زیادی در کاهش وزن شما دارند آشنا شوید…

با نوشیدنی های لاغر کننده آشنا شوید

نوشیدنی های پرطرفداری مثل آب میوه ها و نوشابه های انرژی زا که سرشار از شکر و کربوهیدرات هستند، می توانند فرایند کاهش وزن را مختل نمایند.

این پنج نوشیدنی نقش زیادی در کاهش وزن دارند:

1 - آب

همه می دانند آب بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن است. اما نوشیدن آن در طول فرایند کاهش وزن می تواند کسل نماینده باشد. برای این که آب را طعم دار کنید و از نوشیدن اش لذت ببرید می توانید در آن لیمو ترش، خیار و گوجه فرنگی بیندازید تا مزه دار گردد.

2 - آب سبزیجات

آب سبزیجات خانگی یا صنعتی تفاوتی ندارند. هر دو منبع عالی برای تامین فیبر و مواد غذایی برای کاهش وزن بدن هستند، چون پس از نوشیدن آن ساعت ها گرسنه نمی شوید. پزشکان توصیه می نمایند از سبزیجاتی بهره ببرید که سدیم کمتری دارند.

3 - چای تلخ

نوشیدن چای سبز علاوه بر این که متابولیسم بدن را بهبود می دهد، سرعت کاهش وزن را نیز افزایش می دهد. سعی کنید چای سبز را - گرم یا سرد - همراه عسل بدون شکر بخورید. راستی چای سیاه را نباید فراموش کنید چون سرشار از آنتی اکسیدان است و سموم را از بدن خارج می نماید.

4 - قهوه خالص

نوشیدن یک فنجان قهوه در صبحانه و عصرانه به دلیل وجود کافئین در آن گرسنگی را سرکوب و به کاهش وزن یاری می نماید. این نوشیدنی همچنین بدن را گرم می نماید و متابولیسم را بهبود می بخشد. فقط مراقب باشید شکر و خامه کمی به ان اضافه کنید.

5 - شیر بدون خامه

شیر سرشار از کلسیم، ویتامین د و پروتئین است که استخوان ها را محکم تر و ماهیچه ها را قوی تر می سازد. شیر بدون خامه و چربی منبعی سرشار از ویتامین است که به کاهش وزن یاری می نماید. اگر می خواهید طعم شیر را تغییر دهید می توانید از شکلات بدون چربی استفده کنید.

گردآوری شده توسط گروه هفت گنج

منبع: هفت گنج

به "با نوشیدنی های لاغر کننده آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نوشیدنی های لاغر کننده آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید