اخبار صنعت

مجیدی: تا آخرین بازی فصل فهرست خروجی ندارم، با بازیکن 160 میلیون تومانی قرارداد 2 میلیاردی بستند

سرمربی استقلال می گوید تیمش تا روز آخر فصل هیچ فهرست خروجی نخواهد داشت.

5 تیر 1400

نامه مدیرعامل اموال تملیکی به نمکی و خاوازی، دریافت مجوز فقط از طریق سامانه امکان پذیر است

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت از راه اندازی و عملیاتی شدن سامانه مجوزها در این سازمان خبر داد.

1 تیر 1400

قانون جدید چک چگونه از صدور چکِ بلامحل جلوگیری می نماید؟ ، سامانه صیاد هزینه کمتر، سرعت رسیدگیِ بیشتر

قانون جدید و صدور یکپارچه الکترونیکی دسته چک با بهینه کردن فرایند مطالبه وجه چک برگشتی از یک سو موجب افزایش اعتماد مردم به چک و از سوی دیگر موجب کاهش صدور چک بلامحل شده است.

3 خرداد 1400

برنامه های راهبردی فناوری هوش مصنوعی را توسعه می دهد

وجود تحلیل ها و ارائه داده های علمی جهانی تاثیری مستقیم در ارتقای فناوری ها و ورود هدفمند کشور به این عرصه ها دارد.

27 اردیبهشت 1400

50میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای توسعه زیرساخت ها در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود

19 اردیبهشت 1400

ادامه ناآرامی در آمریکا در پی شلیک مرگبار به یک سیاه پوست خبرنگاران

شهری در ایالت مینه سوتا در آمریکا بعد از قتل یک سیاه پوست آمریکایی دیگر به صحنه اعتراضات و زد و خورد با پلیس تبدیل شده است.

12 اردیبهشت 1400

غریب آبادی: تنها گزینه روی میز ایران، لغو عملی همه تحریم ها و راستی آزمایی است

عضو هیئت مذاکره کننده در وین درباره برجام گفت: درواقع رفع تحریم روی کاغذ آن هم به صورت صوری برای ما مطرح نیست، بلکه مشاهده اثرات عملی رفع تحریم ها، بسیار اساسی و کلیدی است.

10 اردیبهشت 1400

چگونه نفت می تواند تا 100 دلار صعود کند؟

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماه جاری خود پیش بینی کرد میزان مصرف نفت دنیا به 96.7 میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

1 اردیبهشت 1400

بورس چهارشنبه این هفته عرضه اولیه دارد

تعداد یک میلیارد و 400 میلیون سهم شرکت فرآورده های معدنی و اپال کانی پارس معادل 7درصد سهام این شرکت، چهار شنبه این هفته با نماد معاملاتی اُپال در بورس عرضه اولیه می گردد.

30 فروردین 1400

خبرنگاران فاصله صنعت و دانشگاه؛ چالش اکوسیستم بازی های رایانه ای

تهران- خبرنگاران- مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به برنامه های این بنیاد در سال گذشته گفت: یکی از چالش هایی که همچنان در اکوسیستم بازی کشور وجود دارد، مسئله فاصله دریافت صنعت و دانشگاه است که در سال 1400، تقویت ارتباط این دو به وسیله شکل...

29 فروردین 1400

بازی صنعت نفت-استقلال لغو می گردد؟ خبرنگاران

استقلال قبل از سفر به جده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.

25 فروردین 1400

تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را عملا تجربه کنیم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: 40 سال است به دنبال اقتصاد بدون نفت هستیم و در سال های اخیر شدت یافتن تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را عملا تجربه کنیم

15 فروردین 1400

هافبک استقلال به نفت مسجد سلیمان پیوست خبرنگاران

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تایید کرد بازیکن جوان این تیم به نفت مسجد سلیمان پیوسته است.

13 فروردین 1400

تاریخ برای غول استقلالی ها تکرار می گردد؟

دور رفت رقابت های لیگ نوزدهم، هفته نهم و تقابل استقلال مقابل تراکتور؛ دیداری که برای شیخ دیاباته یادآور یکی از روز های خوبش در ترکیب استقلال است.

9 اسفند 1399

راهنمای بازدید از غار دیواندره

غار دیواندره یکی از فوق العاده ترین غارهای آهکی جهان است که در موقعیتی جالب در استان کردستان قرار گرفته است. این غار شگفت انگیز با دست انسان به وجود آمده است و هنوز شیوه پیدایش آن جز رازهایی است که محققان پیروز به کشف آن نشده اند.

2 اسفند 1399

پاسخ به شایعات حصر بابک زنجانی

رسول کوهپایه زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی درباره آخرین وضع این پرونده، گفت: هیچ اتفاق جدیدی درباره این پرونده رخ نداده و مطلب تازه ای برای شرح درباره این پرونده وجود ندارد.

15 بهمن 1399

تداوم پیروزی های سپاهان، شهرداری بم و ذوب آهن به تساوی رسیدند

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه برگزار گشت. در بازی مهم هفته دو تیم شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان در حالی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که شرایط برابری در جدول رده بندی دارند و امروز نیز با تساوی بدون گل...

13 بهمن 1399

حال ناخوش سدهای چهارمحال و بختیاری...

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری باتوجه به گزارشات ارائه شده از سوی مسئولان چهارمحال و بختیاری، کاهش بارش ها موجب شده است حجم مخازن سدهای استان نسبتا خالی گردد و با کاهش ذخیره آب نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو شویم.

8 بهمن 1399

10 کارگردان پولساز برتر تاریخ سینما

خیلی ها معتقدند دیگر دوران اوج هالیوود به سر رسیده و خبری از آن عصر طلایی نیست که نام یک کارگردان روی یک فیلم تضمین کننده فروش آن بود. اما در همین قرن بیست ویک هم کارگردان های خوب زیادی داریم که به دلیل مهارت، ذوق و توانایی های خاص خود پیروز شده اند آثار...

20 دی 1399

واکسن کرونا قیمت نفت را به مرز 50دلار رساند

خبرنگاران: به دنبال شروع واکسیناسیون کرونا در انگلیس و موافقت قریب الوقوع مقامات دولت آمریکا با توزیع واکسن کرونا در این کشور که می تواند به افزایش تقاضای انرژی یاری کند، قیمت نفت روز پنجشنبه شاهد افزایش بود.

16 دی 1399
تعداد: (146)