تاریخ برای غول استقلالی ها تکرار می گردد؟

به گزارش وبلاگ تام فورد، دور رفت رقابت های لیگ نوزدهم، هفته نهم و تقابل استقلال مقابل تراکتور؛ دیداری که برای شیخ دیاباته یادآور یکی از روز های خوبش در ترکیب استقلال است.

تاریخ برای غول استقلالی ها تکرار می گردد؟

مهاجم بلندقامت استقلال که تا پیش از این بازی نتوانسته بود برای تیمش گلزنی کند در این ملاقات با نظر آندره آ استراماچونی در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و در روزی که تیمش با نتیجه پر گل چهار بر دو پیروز به شکست تراکتور شد، سه گل برای استقلال به ثمر رساند.

این بازی شروع روز های خوب دیاباته در استقلال لیگ نوزدهم بود، او با این هت تریک در مصاف با تراکتور گام بلندی در ثبیت صندلیش در ترکیب استقلال و البته آقای گلی مسابقات لیگ برداشت. نکته جالب توجه اینکه دیاباته استارت آقای گلی اش در لیگ نوزدهم را با گلزنی به رشید مظاهری استارت زد و حالا هر دوی آن ها در استقلال به دنبال کسب پیروزی در این ملاقات حساس هستند.

طلسم گلزنی

شیخ دیاباته در فصل جدید هنوز نتوانسته صندلی ثابتی در ترکیب استقلال به دست بیاورد. مسئله انضباطی پیش آمده در ملاقات مقابل فولاد، مصدومیت و در کنار همه این ها آمادگی و درخشش زوج قایدی- مطهری مانع از این شده که دیاباته بتواند تا خاتمه هفته دهم صندلیش را در ترکیب و تفکرات فنی فکری به دست بیاورد. با این وجود مصاف با تراکتور می تواند تولدی دوباره برای مهاجمی باشد که سال گذشته درخشش و آقای گلی اش را از همین ملاقات شروع کرد. او در لیگ بیستم تا الان تنها یک پاس گل به نامش ثبت شده است.

منبع: فرارو

به "تاریخ برای غول استقلالی ها تکرار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ برای غول استقلالی ها تکرار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید