جام جهانی خطرناک برای فاتی و بارسلونا

به گزارش وبلاگ تام فورد، جام جهانی زیر 17 سال و حضور آنسو فاتی در ترکیب تیم ملی اسپانیا می تواند برای این بازیکن و همچنین باشگاه بارسلونا خطرناک باشد.

جام جهانی خطرناک برای فاتی و بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تام فورد، فاتی شب گذشته بار دیگر نمایش خوبی در ترکیب تیم بارسلونا برابر ویارئال داشت. این بازیکن 16 ساله که پیش از این درخشش بسیاری در این تیم از خود نشان داده و در 6 بازی از 7 بازی اخیر به میدان رفت، احتمالا به دلیل حضور در جام جهانی زیر 17 سال یک ماه از همراهی کاتالان ها محروم خواهد بود و این خبر بسیار بدی برای ارنستو والورده و تیمش به حساب می آید. اسپانیا میخواهد با تمامی نفرات و در نهایت قدرت قدم به این مسابقات بگذارد که از تاریخ 26 اکتبر تا 17 نوامبر برگزار خواهد شد.

او تا به حال به اندازه کافی نمایش خوبی داشته که بتواند به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب بارسلونا به میدان برود و نبود او می تواند تاثیر بسیاری در روند این تیم داشته باشد. آنسو فاتی 231 دقیقه در بازی های اخیر به میدان رفته و تنها در دیدار اول فصل در زمین حاضر نبود. او همچنین دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت نموده و در بازی های بزرگی مانند والنسیا و بورسیا دورتموند در لیگ قهرمانان از ابتدا به میدان رفته است. سفر به برزیل فرصت حضور در 7 بازی شامل دو دیدار لیگ قهرمانان و 5 بازی لالیگا را از او خواهد گرفت که الکلاسیکو نیز جز آن ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جام جهانی خطرناک برای فاتی و بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی خطرناک برای فاتی و بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید