جزئیات پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش وبلاگ تام فورد، جزئیات نحوه پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

جزئیات پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تام فورد، بنا بر اعلام معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان بین المللی برای ثبت نام در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی 1400-1399 می توانند با مراجعه به سامانه fstudent.iau.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

جزئیات و لیست رشته/محل ها برای متقاضیان بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه ای به نشانی fstudent/ListIesh.aspx بارگذاری شده و در اختیار داوطلبان است.

همچنین ضروری است تمامی متقاضیان بین المللی پس از ثبت نام در سامانه مذکور، می توانند در سامانه سازمان امور دانشجویان به آدرس saorg.ir برای انجام امور کنسولی، ثبت درخواست نموده و کد رهگیری اخذ نمایند.

لازم به ذکر است؛ پشتیبانان و کارشناسان اداره کل جذب و راهنمایی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، آماده پاسخگویی به سؤالات و مسائل احتمالی متقاضیان هستند. داوطلبان می توانند با شماره تلفن های 47352409-021 و 47352423-021 و پست الکترونیکی [email protected] تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید