خبرنگاران سه سرباز آمریکایی در کره جنوبی به علت نقض قوانین نظامی جریمه شدند

به گزارش وبلاگ تام فورد، تهران- خبرنگاران- سه سرباز آمریکایی مستقر در کره جنوبی به علت خروج غیرقانونی از پایگاه و رفتن به رستوران متحمل جریمه نقدی شدند و درجه نظامی آنان تنزل پیدا کرد.

خبرنگاران سه سرباز آمریکایی در کره جنوبی به علت نقض قوانین نظامی جریمه شدند

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، سه سرباز آمریکا بعد از ایجاد حفره در میان نرده های کمپ والکر و حضور در یک رستوران خارج از پایگاه نظامی به کاهش درجه نظامی، قطع موقت حقوق و افزایش 45 روز اضافه خدمت جریمه شدند.

به گفته مقامات آمریکا، نیروهای نظامی ایالت متحده در سرتاسر جهان برای مقابله با گسترش ویروس کرونا متحمل به اجرای قوانین بسیار سختگیرانه ای شده اند، اما با در نظر دریافت تمام این شرایط سربازان متخلف با خروج غیرقانونی از پایگاه برای خوشگذرانی به رستوران رفته اند.

هشتمین ارتش آمریکا دربیانیه ای بیان نمود که سه سرباز از 94 مین گردان پلیس نظامی قوانین بهداشت عمومی را نقض کرده اند و دو تن از آنان نیز اظهارات دروغین به بازرسان نظامی داده اند.

خبر توبیخ سربازان آمریکایی در کره جنوبی در حالی منتشر می شود که پیش از این آمریکا تصمیم بر کاهش بخشی از نیروهای نظامی خود را در این کشور گرفته است.

خبرگزاری یونهاپ روز سه شنبه نوشت: آمریکا در نظر دارد برای فشار بر کره جنوبی با هدف قبول پرداخت مبالغ بیشتر برای 28 هزار و 500 نظامی آمریکایی در این کشور، شماری از سربازان خود را کاهش دهد.

این نخستین بار است که گزارشی درباره اقدام آمریکا برای کاهش نظامیان خود در کره جنوبی آنهم پس از چندین دهه از استقرار آن ها در این کشور منتشر می شود.

این مطلب پس از آن منتشر می شود که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت که برخی از پیشنهادهای کره جنوبی برای افزایش هزینه استقرار نظامیان آمریکایی را رد کرده است.

ترامپ افزود که کره جنوبی یک کشور ثروتمند است من برخی از هزینه های پیشنهادی را رد کرده ام آن ها باید درصد بیشتری را برای خدمات ما در کره جنوبی پرداخت کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه سرباز آمریکایی در کره جنوبی به علت نقض قوانین نظامی جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه سرباز آمریکایی در کره جنوبی به علت نقض قوانین نظامی جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید