کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ریگان

به گزارش وبلاگ تام فورد، فرمانده انتظامی ریگان از کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه به ارزش ریالی بیش از 450 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ریگان

سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی امروز در گفت و گو با خبرنگار، گفت: به دنبال مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، ماموران این پلیس حین کنترل محور های مواصلاتی با یک دستگاه خودروی سواری مشکوک روبرو شدند که این خودرو برای بازرسی به مقر فرماندهی انتظامی منتقل شد.

او اضافه نمود: در بازرسی از این خودرو، مقدار 26 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط، دو قاچاقچی نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ تاج آبادی ارزش ریالی این محموله مواد مخدر را بیش از 450 میلیون تومان دانست و شرح داد: قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را از سیستان به استان های مرکزی انتقال دهند.

او بیان داشت: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت جامعه را هدف قرار داده اند، همچنان ادامه دارد.

سرهنگ تاج آبادی از آحاد مردم خواست: به عنوان حامیان نیروی انتظامی در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر از طریق سامانه 110، پلیس را مطلع کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن این افراد شناسایی و دستگیر شوند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ریگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ریگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید