کشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند

به گزارش وبلاگ تام فورد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کشورهای همسایه را مشتریان جدید خدمات آزمایشگاهی ایرانی بیان کرد و گفت: ارائه خدمات آزمایشگاهی داخلی به کشورهای همسایه تسهیل می گردد.

کشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تام فورد به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری یکی از محورهای اساسی در همکاری با دیگر کشورها را توسعه خدمات این شبکه دانست و توضیح داد: یکی از مهم ترین برنامه های شبکه، ایجاد امکان دسترسی و تسهیل ارائه خدمات آزمایشگاهی به کشورهای همسایه، به صورت منظم و نظام مندتر است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر نیز آزمایشگاه هایی از شهرهای مرزی کشورمان به کشورهای همسایه خدمات ارائه می دهند، اما برنامه هایی تدوین شده است تا این خدمات به صورت نظام مند تر و با بهره گیری از حداکثر توانمندی و ظرفیت های موجود شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ارائه گردد.

به گفته اسدی فرد، بهره مندی از توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی دیگر کشورها به منظور ارتقای تحقیقات و پژوهش های کشور، محور بعدی هکاری های بین المللی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ادامه بیان نمود: بعضی کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته و صاحب صنعت دارای تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی هستند و کوشش می کنیم در بستر افزایش تعامل و همکاری های آزمایشگاهی با این کشورها، موارد ضعف کشور در این حوزه را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید