اخبار مجلس

80 بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا طی شبانه روز گذشته را گفت.

21 فروردین 1400

حسینی: عملکرد اقتصادی دولت را به شاخص های اقتصادی بسپارید، ارزش پول ملی در سال 99 نصف شد خبرنگاران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در سال 99 تورم نقطه به نقطه بیش از 50 درصد، سقوط 100 درصدی ارزش پول ملی و نرخ رشد اقتصادی نزدیک به صفر و بدتر شدن شرایط ضریب جینی کارنامه اقتصادی دولت است.

17 فروردین 1400

انتخابات پارلمانی در کویت شروع شد

انتخابات پارلمانی کویت امروز (شنبه) در میان تدابیر بهداشتی به پیشگیری از شیوع کرونا در این کشور شروع شد.

3 بهمن 1399

لایحه بودجه 1400 فردا تقدیم مجلس می شود

خبرگزاری خبرنگاران- رییس مجلس شورای اسلامی گفت که فردا لایحه بودجه سال 1400 به مجلس می آید.

11 دی 1399

جریمه 5 هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعمال قانون پنج هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی در جاده ها خبر داد.

3 دی 1399

ترامپ نشست گروه 20 را رها کرد و رفت گلف!

دونالد ترامپ در نشست مجازی روز شنبه گروه بیست (جی-20) مشارکت کرد و از اقدامات دولتش در خصوص کروناویروس و فشار برای فراوری یک واکسن کووید 19 گفت، اما پیش از شروع یک کنفرانس درباره واکنش به این پاندمی، جلسه را ترک کرد.

2 دی 1399

اگر بازنده نتیجه انتخابات آمریکا را نپذیرد چه می شود؟

احمد ترابی حقوقدان در مقاله ای که در روزنامه اعتماد منتشر شده است نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا در مواقع مختلف از رای دادن پستی انتقاد کرده است و برخی تحلیلگران سیاسی پیش بینی کرده اند که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری احتمالا و در نهایت...

8 آذر 1399

تصمیمات دولت و مجلس درخصوص بورس

رییس کمیسیون مالی مجلس از اتخاذ تصمیماتی در خصوص بازار سرمایه و بورس در نشست مالی دولت و مجلس اطلاع داد.

8 آبان 1399

مدیریت غیرمستقیم سهام سهامداران عدالت فوت شده

مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری گفت: وراث آن دسته از سهامداران عدالتی که فوت کرده اند، عملا سهام داران شرکت های سرمایه گذاری استانی خواهند بود و مشمول روش غیرمستقیم هستند.

6 آبان 1399

افزایش سرمایه شرکت های تازه وارد بورسی

خبرنگاران : نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار افزایش سرمایه شرکت های بورسی از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را تعیین کردند.

15 مهر 1399

علی صوفی: باید در قدرت باشیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم

انتخابات 92 و 96 اگر با پیروزی برای اصلاح طلبان همراه بود، اما در ادامه مسائل پیش آمده از گرانی ارز و تحریم ها و ناتوانی دولت در تحقق وعده هایش موجب شد تا دوگانه قدرت یا جامعه پیش روی اصلاح طلبان قرار گیرد.

10 مهر 1399

توزیع یارانه نقدی باید تغییر کند

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با ناعادلانه خواندن توزیع یکسان یارانه ها، خواهان بازنگری در شیوه حمایت های دولتی شد.

12 شهریور 1399

چه سازمانی مانع اصلی بهبود سرعت اینترنت ایران است!

خبرنگاران:کرونا ما را وارد دنیای تازه ای کرد؛ دنیای دیجیتالیزه شده؛ دنیایی که لازمه ورود به آن اینترنتی است که اکنون ظرفیت باندهای فرکانسی برای بهبود سرعت و کیفیت آن اشباع شده است. کلید ورود به دنیای جدید و بهبود کیفیت و سرعت اینترنت امروز...

11 خرداد 1399

سنای آمریکا لایحهبودجه اضطراریبرای مقابله با کرونا را تصویب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، با شیوع سریع ویروس کرونا در برخی از ایالات آمریکا، مجلس سنای این کشور روز پنج شنبه با 96 رأی موافق در برابر یک رأی مخالف لایحه بودجه اضطراری 8.3 میلیارد دلاری برای مقابله با ویروس کرونا را تصویب کرد.

4 اردیبهشت 1399

فیلم، 30 کشته در درگیری های دهلی نو

در پی حمله هندو ها به تجمعات مسلمانان معترض به قانون جنجالی اعطای شهروندی به اقلیت های غیرمسلمان و وقوع درگیری، بیش از سی نفر کشته شدند.

27 فروردین 1399

کریمی: به خاطر تحریم در صادرات LPG مشکل داریم ، پیشنهاد الزام دولت به احداث جایگاه های LPG

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد الزام دولت به احداث جایگاه های سوخت LPG به کمیسیون تلفیق بودجه 99 خبر داد.

12 اسفند 1398

نماینده های کنگره آمریکا به ترامپ: برجام را پاره کنید

چند نماینده مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه ای از رئیس جمهور این کشور خواسته اند توافق هسته ای با ایران را پاره کند.

6 دی 1398

سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اردن

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و تنی چند از دیگر اعضای بلندپایه کنگره، امروز شنبه در اردن با شاه عبدالله دوم و دیگر مقامات اردنی دیدار کردند.

11 آذر 1398

رفع انحصار آموزش زبان از مدارس یا رونق آموزشگاه ها و مدرک فروشی؟

هفته گذشته 57 نماینده مجلس طرحی یک فوریتی با عنوان رفع انحصار از زبان انگلیسی در نظام آموزش همگانی کشور را ارائه کرده اند که به موجب آن آموزش تمامی زبان های انگلیسی و غیر انگلیسی اختیاری و از محیط مدرسه خارج و به آموزشگاه های آزاد سپرده می شود.

2 آذر 1398

رایزنی دوجانبه پامپئو با رئیس جمهور عراق در نیویورک

وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با رئیس جمهور عراق در نیویورک، از گفت و گوی سازنده دو طرف درباره مسائلی از قبیل روابط واشنگتن و بغداد اطلاع داد.

6 آبان 1398
تعداد: (24)