اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای کنترل دوپینگ وزنه برداران

به گزارش وبلاگ تام فورد، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری طی روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر ابهام در رابطه با شرایط کنترل دوپینگ وزنه برداری توسط ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مطرح کرده بود.

اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای کنترل دوپینگ وزنه برداران

در همین رابطه فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفتگو با وبلاگ تام فورد گزارشی از اقدامات اخیر برای نمونه گیری از وزنه برداران ارائه کرد.

وی در این رابطه گفت: به اطلاع می رساند که از ورزشکاران رشته وزنه برداری مجموعاً 79 نمونه گرفته شده است. از این تعداد 42 نمونه گیری در دو ماه اول سال میلادی اجرا شده که همه نتایج دریافت شده است.

شارکی ادامه داد: تعداد 27 ورزشکار وزنه برداری در آذر ماه 99 و طی روزهای 15، 18، 19 و 20 این ماه مورد نمونه گیری قرار گرفتند که این کیت ها در روز 26 آذر به مقصد آزمایشگاه ارسال شده ولی هنوز نتیجه بررسی آزمایشگاه اعلام نشده است.

قائم مقام نادو ایران تاکید کرد: 10 ورزشکار در روز 25 دی مورد نمونه گیری قرار گرفتند که این کیت ها در روز 7 بهمن به مقصد آزمایشگاه ارسال شده است.

شارکی با تاکید بر اینکه هیچ تستی در ایران نگهداری نمی شود گفت: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از چند هفته پیش نمونه های دریافتی از ورزشکاران را به صورت هفتگی (سه شنبه هر هفته) برای آزمایشگاه طرف قرار داد (آلمان) ارسال می کند. دلیلی برای نگهداری نمونه ها در کشور وجود ندارد. نمونه ها به طور کامل ارسال می شود و به محض دریافت نتایج بررسی و مدیریت آن در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای کنترل دوپینگ وزنه برداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای کنترل دوپینگ وزنه برداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید