توییتر تمام کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرد

به گزارش وبلاگ تام فورد، شرکت توییتر در پاسخ به گسترش ویروس کرونا از حدود 5000 کارمند خود در سرتاسر جهان خواسته که از خانه کارهای خود را انجام بدهند. شرکت های تکنولوژی هم مانند دیگر کسب وکارها قصد دارند تا حد ممکن سرعت شیوع این ویروس را کاهش دهند. در همین زمینه می توانیم به ابتلای دو نفر از کارکنان آمازون در ایتالیا به ویروس کرونا اشاره کنیم.

توییتر تمام کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرد

توییتر هم به همین دلیل به تمام کارکنان خود توصیه کرده که در صورت امکان، کار خود را از خانه انجام دهند. همچنین تا حدی به دلیل محدودیت های مطرح شده از جانب دولت های هنگ کنگ، ژاپن و کره جنوبی، توییتر دورکاری کارکنان خود در این سه کشور را اجباری کرده است. این شرکت اعلام کرده که دفاتر توییتر در آمریکا برای افرادی که به سر کار رفتن تمایل دارند، همچنان باز می ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: در حالی که این یک تغییر بزرگ برای ما است، ما پیش از این به سمت نیروی کار توزیع شده حرکت کرده ایم. قبل از این تصمیم هم کمپانی توییتر سفرهای تجاری کم اهمیت را برای کارکنان خود ممنوع کرده بود و به همین خاطر مدیرعامل این شرکت سفر خود را برای حضور در یک کنفرانس لغو کرد.

این ویروس تا حالا منجر به کاهش شدید ارزش سهام شرکت های فناوری شده است و همچنین می توانیم به لغو شدن کنفرانس های مهمی مانند MWC و F8 فیسبوک اشاره کنیم. در آمریکا هم روزبه روز به شمار مبتلایان افزوده می شود و تا حالا 6 نفر در این کشور به همین دلیل جان خود را از دست داده اند. در خارج از چین، شمار مبتلایان به این ویروس همچنان به طور فزاینده ای رو به افزایش است.

منبع: Recode

منبع: دیجیکالا مگ

به "توییتر تمام کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر تمام کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید