رتبه نخست سلامت نظام اداری صنعت فرآوری گاز به پالایشگاه ایلام رسید

به گزارش وبلاگ تام فورد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از قرار دریافت این واحد صنعتی در صندلی نخست ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد میان پالایشگاه های کشور اطلاع داد.

رتبه نخست سلامت نظام اداری صنعت فرآوری گاز به پالایشگاه ایلام رسید

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز ایلام، روح الله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته میان هفت پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد را به دست آورد، گفت: این ارزیابی به استناد ماده 25 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضع شرکت ها را در اجرای وظایف قانونی آنالیز و با هم مقایسه می نماید.

وی با بیان اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله طبق الگوهایی، شرکت های تابعه را آنالیز می نماید، اضافه کرد: این ارزیابی در شاخص های 9گانه شامل قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و اقتصادی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی، نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام توضیح داد: در تازه ترین ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با به دست آوردن امتیاز بالاتر نسبت به دیگر پالایشگاه های گاز کشور، در صندلی نخست و در ردیف شرکت های بسیار خوب این حوزه نهاده شد.

نوریان همچنین تاکید نمود: این واحد صنعتی در برنامه های کلان خود همچنان به دنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات است و برای ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه ای دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رتبه نخست سلامت نظام اداری صنعت فرآوری گاز به پالایشگاه ایلام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه نخست سلامت نظام اداری صنعت فرآوری گاز به پالایشگاه ایلام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید