سلامتی و پزشکی

غار علیصدر تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از تعطیلی غار علیصدر تا اطلاع ثانوی اطلاع داد.

3 تیر 1400

رشد چشمگیر تسهیلات موسسه اعتباری نور در سال 1399

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، تسهیلات اعطایی این موسسه در سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 از نظر تعداد 248 درصد و از نظر مبلغ 788 درصد رشد داشته است.

2 تیر 1400

نامه مدیرعامل اموال تملیکی به نمکی و خاوازی، دریافت مجوز فقط از طریق سامانه امکان پذیر است

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت از راه اندازی و عملیاتی شدن سامانه مجوزها در این سازمان خبر داد.

1 تیر 1400

ویدئو، درگذشت مجری برنامه های شبکه سلامت بر اثر کرونا

مرحوم امیر نظری روز گذشته در بیمارستان بقیه الله تهران دار فانی را وداع گفت و پیکر وی امروز در آرامگاه شهرستان ابهر به خاک سپرده شد.

31 خرداد 1400

کاراته بهترین عملکرد را در کسب سهمیه داشت، منتقدان مغرض هستند

حسن روحانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با برگزاری مسابقات کاراته وان لیسبون، رقابت های گزینشی المپیک به وسیله رنکینگ به سرانجام رسید و باید چشم انتظار برگزاری مسابقات گزینشی پاریس باشیم. خوشبختانه تیم کومیته مردان و بانوان ایران بهترین عملکرد را در...

30 خرداد 1400

هوای نفس تان را داشته باشید

یک نفس عمیق بکشید و سپس هوا را از ریه ها بیرون دهید اما دم بعدی را که انجام می دهید هوا را تا آنجا که می توانید در ریه ها نگه دارید.

27 خرداد 1400

21 خاصیت کم نظیر مرکبات برای پوست، مو و سلامتی (و عوارض جانبی احتمالی)

مرکبات نه تنها خوشمزه هستند، بلکه می توانند با خواص فراوان خود شما را شگفت زده نمایند . از جمله مرکبات شناخته شده می توانیم لیموترش، لیموسنگی، پرتقال و گریپ فروت را نام ببریم. این مقاله از خبرنگاران مگ را به معرفی خواص مرکبات اختصاص داده ایم. جالب است...

10 خرداد 1400

آنزیم زدایی سبزیجات قبل از فریز کردن

آنزیم زدایی (بلانچینگ) نوعی فرآیند پخت است که در آن مواد غذایی، به ویژه سبزیجات یا میوه، به میزان بسیار اندک در آب جوش پخته شده و پس از بیرون آوردن از اب جوش، داخل آب یخ فراوان غوطه ور می شوند.

9 خرداد 1400

3 نفر در تیراندازی تگزاس کشته شدند

پلیس شهر آستین در ایالت تگزاس آمریکا اعلام نموده که در جریان تیراندازی در مرکز این شهر چند نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

2 خرداد 1400

چند بیماریِ عاملِ سرگیجه

سرگیجه عارضه شایعی است که می تواند از عوامل مختلفی ناشی گردد.

1 خرداد 1400

مدت اعتبار مجوزهای ارتباطی بار دیگر تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، وزارت ارتباطات گفت که با توجه به شیوع بیماری کرونا برای تسهیل در گذر از موج چهارم این بیماری، تاریخ سرانجام همه مجوزها، پروانه ها و تعرفه های مدت دار ICT که قبل از تیرماه 1400 منقضی می شود، حداکثر تا سرانجام تیرماه سال جاری تمدید شد.

29 اردیبهشت 1400

مثل کشیدن همه دندان ها

دهه شصتی ها باید با مفهوم مدرسه شاهد آشنا باشند. مدارس شاهد یک مقداری امکانات آموزشی بهتر کی داشت و به زعم وگمان من فلسفه اش این بود که مثلا بچه های عزیز شهدا را آنجا دور هم جمع نمایند و حالا که سایه پدر بالای سرشان نیست با نوعی آموزش های بیشتر از حد معمول...

29 اردیبهشت 1400

شرایط بیمارستان های خوزستان همچنان قرمز است

خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هر چند در چند روز اخیر مقدار کمی از میزان ورودی به بیمارستان ها کاهش یافته است اما همچنان شرایط بیمارستان ها قرمز است.

27 اردیبهشت 1400

کرونا 41 سمنانی را در بخش کرونایی های بیمارستان ماندگار کرد

خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: 41بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

25 اردیبهشت 1400

خبرنگاران 21 اسفند و آخرین اخبار کرونایی از استان ها

استان ها - خبرنگاران - بیش از یکسال از عمر ورود کرونا به کشور می گذرد و در این میان چیزی که در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت دارد بحث واکسن است که دستیابی به آن شاید به یکی از آرزوهای نه تنها هموطنان بلکه تمام مردم جهان تبدیل شده است.

8 اردیبهشت 1400

خبرنگاران 107 بیمار تنفسی در خراسان جنوبی بستری هستند

بیرجند - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر 107 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان خراسان جنوبی بستری هستند.

4 اردیبهشت 1400

انتقاد حجت نظری از مقصر جلوه دادن مردم در شیوع دوباره کرونا

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با انتقاد از مقصر جلوه دادن مردم در شیوع دوباره کرونا گفت تهیه واکسن کرونا، یک مطالبه عمومی است

3 اردیبهشت 1400

خبرنگاران فاصله صنعت و دانشگاه؛ چالش اکوسیستم بازی های رایانه ای

تهران- خبرنگاران- مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به برنامه های این بنیاد در سال گذشته گفت: یکی از چالش هایی که همچنان در اکوسیستم بازی کشور وجود دارد، مسئله فاصله دریافت صنعت و دانشگاه است که در سال 1400، تقویت ارتباط این دو به وسیله شکل...

29 فروردین 1400

کرونای انگلیسی در کشور رو به افزایش، پرهیز از تجمع در آرامستان ها در پنج شنبه آخر سال

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به افزایش موارد ابتلا به این بیماری در کشور و همچنین در پیش بودن پنجشنبه آخر سال، گفت: از مردم می خواهیم با قرائت فاتحه ای از دور برای عزیز از دست رفته خود از رفتن به آرامستان ها خودداری نمایند؛ چراکه آثار تجمع...

27 فروردین 1400

بازی صنعت نفت-استقلال لغو می گردد؟ خبرنگاران

استقلال قبل از سفر به جده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.

25 فروردین 1400
تعداد: (209)