سعی می کنیم امتحانات را در موعد مقرر به خاتمه برسانیم

به گزارش وبلاگ تام فورد، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه آزمون های سرانجامی بر اساس زمان بندی تعیین شده از نیمه خردادماه شروع می شوند و تا سرانجام خرداد ادامه دارند، گفت: سعی خواهیم کرد که امتحانات را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

سعی می کنیم امتحانات را در موعد مقرر به خاتمه برسانیم

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با وبلاگ تام فورد، اظهار کرد: آزمون های سرانجامی بر اساس زمان بندی تعیین شده از نیمه خردادماه آغاز می شوند و تا سرانجام خرداد ادامه دارند.

وی در مورد تاخیر دو تا سه هفته ای در برگزاری آزمون های سرانجامی، گفت: در مورد دانشجویان ورودی 99 که نیمسال اول آن ها از آبان ماه آغاز شد، نیمسال دوم نیز با تاخیر آغاز شد. البته سعی در جبران تاخیر داشتیم اما لاجرم امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 99، دو تا سه هفته با تاخیر آغاز می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان نمود: البته این تاخیر برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی 99 است. سعی خواهیم کرد که امتحانات را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

به گزارش وبلاگ تام فورد، بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم 1399-1400، امتحانات عملی از روز سه شنبه، 4 خرداد 1400 آغاز می گردد و تا روز سه شنبه، 11 خرداد ادامه دارد. همچنین امتحانات سرانجامی از 12 خردادماه 1400 آغاز و تا سرانجام خرداد ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سعی می کنیم امتحانات را در موعد مقرر به خاتمه برسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی می کنیم امتحانات را در موعد مقرر به خاتمه برسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید