شرایط و جزئیات حذف اضطراری واحدهای درسی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

به گزارش وبلاگ تام فورد، شرایط و نحوه حذف اضطراری واحدهای نیم سال اول تحصیلی سال 99 دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد.

شرایط و جزئیات حذف اضطراری واحدهای درسی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

به گزارش وبلاگ تام فورد، بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر و پیرو مصوبه شورای آموزش این دانشگاه در تاریخ 5 آبان ماه، برای دانشجویان ورودی 99، امکان حذف اضطراری و تقلیل واحدها به 9 واحد مجاز خواهد بود و این دانشگاه به دانشجویانی که در نیمسال های آینده متقاضی استفاده از تسهیلات ممتازی (استعدادهای درخشان) هستند توصیه نموده تا ضمن حفظ واحدهای خود، از تقلیل واحد اجتناب نمایند.

بر اساس مصوبه شورای آموزش دانشگاه امیرکبیر، حذف اضطراری یک درس تئوری به شرط آنکه حد نصاب واحدها رعایت شده (برای دانشجویان ورودی 98 و ماقبل حد نصاب 12 واحد و برای دانشجویان ورودی 99 حد نصاب 9 واحد) و آن درس پیش احتیاج یا هم احتیاج درس دیگری در ترم جاری نباشد، قابل انجام است.

رویه فوق شامل کلیه دانشجویان ورودی 99 و ماقبل که بخش اخطار آنها در پورتال آموزشی فعال باشد، می گردد. همچنین حذف اضطراری نیمسال اول 99 در تاریخ شنبه 20 دی و به وسیله آموزشکده قابل انجام است.

همچنین در مورد دروس عملی که ارائه آنها حضوری بوده و دروس تربیت بدنی تصمیم گیری توسط مدیریت امور آموزشی اجرا شده و مراتب متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین فرم حذف اضطراری در تارنمای مدیریت امور آموزشی دانشگاه امیرکبیر به آدرس https://ugrad.aut.ac.ir/ در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط و جزئیات حذف اضطراری واحدهای درسی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط و جزئیات حذف اضطراری واحدهای درسی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید