گران فروشی در بازار لوازم التحریر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ تام فورد، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان در صنوف مختلف گفت: یک هزار و 461 پرونده تخلف در صنوف مختلف تشکیل شده است.

گران فروشی در بازار لوازم التحریر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش از ،روح الله باقری فرد معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت ویژه بر بازار لوازم التحریر و پوشاک به صورت 24 ساعته تا 20 مهر ماه ادامه دارد و در این زمینه تلفن 124 آماده دریافت گزارش تخلفات در بازار است.

او با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری 41 هزار و 871 بازرسی از بازار های استان اجرا شده است، مطرح کرد: در این مدت 2 هزار 95 تخلف کشف و برای یک هزار و 461 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باقری فرد ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را افزون بر 45 میلیارد ریال مطرح کرد و اضافه کرد: 332 گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره استاندارد، آموزش و پرورش، اتاق اصناف و دادستانی انجام دادیم.

او با اشاره به اینکه عمده تخلفات گران فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است، اعلام کرد: یک تعویض روغنی در یاسوج قوطی روغن های پلمپ را بعد از مصرف با روغن فله ای پر و به جای روغن پلمپ شده به مشتریان فروش می کرد که شناسایی و میلیون ریال جریمه شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه کشف کالای قاچاق در سطح عرضه دو هزار و 56 بازرسی انجام که 22 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده و اغلب کالا های کشف شده سیگار، تباکو، فندک، لامپ، آدامس، اسباب بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

باقری فرد اعلام نمود: در بخش آراد و نان دو هزار و 320 بازرسی انجام که 251 پرونده به ارزش ریالی 700 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده که 270 تخلف کشف شده است.

او با بیان اینکه از دو واحد خبازی 100 کیسه آرد خارج از شبکه کشف و ضبط شد، اضافه کرد: اغلب تخلفات در حوزه آرد و نان کم فروشی وعدم ارائه خدمات در زمان مناسب است.

ط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گران فروشی در بازار لوازم التحریر کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران فروشی در بازار لوازم التحریر کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید