نرم افزار و اپلیکیشن

خبرنگاران فاصله صنعت و دانشگاه؛ چالش اکوسیستم بازی های رایانه ای

تهران- خبرنگاران- مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به برنامه های این بنیاد در سال گذشته گفت: یکی از چالش هایی که همچنان در اکوسیستم بازی کشور وجود دارد، مسئله فاصله دریافت صنعت و دانشگاه است که در سال 1400، تقویت ارتباط این دو به وسیله شکل...

29 فروردین 1400

برای قطع اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیس بوک می بایست این اقدامات را انجام دهید

اگر حساب کاربر اینستاگرام و فیس بوک خود را به هم متصل نموده و از انجام این کار راضی نیستید می توانید با استفاده از آموزشی که در ادامه ارائه نموده این اتصال را قطع کنید.

9 بهمن 1399

پمپئو: روسیه دشمن ماست و در حملات سایبری اخیر نقش داشته است

وزیر خارجه آمریکا گفت که روسیه در فهرست دشمنان واشنگتن قرار گرفته است و در حمله سایبری به گسترده اخیر به کشور نقش داشته است.

5 بهمن 1399

هر آنچه باید درباره مرورگر کرومیوم گوگل بدانید

از زمانی معرفی اش در سال 2008 میلادی، مرورگر گوگل کروم تبدیل به یکی از محبوب ترین متدهای گشت وگذار در اینترنت شده است. با این همه، آیا می دانستید که کروم در واقع یکی از زیرمجموعه های پروژه ای دیگر به نام پروژه کرومیوم است؟

7 دی 1399

گرمای گوشی خود را کاهش دهید

اگر از افراد علاقه مند به بازی موبایل یا همان موبایل گیمر باشید حتماً می دانید که یک گوشی هر چقدر همه که قدرتمند و رده بالا باشد باز هم به هنگام بازی دچار افزایش دمای بنده یا به اصطلاح داغ شدن می شود. گاهی اوقات این داغ شدن بدنه می تواند نگران کننده باشد،...

26 آذر 1399

از سرقت تا انحرافات جنسی؛ بیشترین و کمترین جرم ها در کدام مناطق تهران اتفاق می افتد؟

شهرهای عظیم از نظر گروه های قومی، پایگاه اجتماعی و مالی بافت ناهمگونی دارند به همین دلیل مدیریت شهری باید برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از ویژگی های آسیب های اجتماعی هر منطقه اطلاع دقیقی داشته باشد.

31 شهریور 1399

پلاگین خاطره انگیز آدوبی فلش به فعالیت خود پایان خواهد داد

زمانی بود که Flash باعث شد دنیای وب به مکانی جذاب تر بدل گردد. این فناوری در آن موقع یاری کرد محتوای ویدیویی وبازی ها به سهولت در اختیار کاربران اینترنت قرار بگیرد. این فناوری به قدری جذاب بود که کاربران اندرویدی هم خواهان آن بودند که روی اکوسیستم اندروید...

26 مرداد 1399

راهنمای فروش 30 درصد سهام عدالت از طریق بانک ها

بانک ها از امروز سه شنبه ششم خردادماه پذیرای مشتریانی هستند که می خواهند سهام عدالت خود را بفروشند. این دسته از مشمولان سهام عدالت که روش سرمایه گذاری مستقیم را در فرآیند آزادسازی سهام عدالت انتخاب کرده اند، حالا می توانند با امضای یک توافق نامه هفت...

11 مرداد 1399

علت اختلال در معاملات بورس چیست؟

به گزارش خبرنگاران، روح الله دهقان، مدیر شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اشاره به سنگین تر شدن معاملات بازار سرمایه و بروز اختلالات احتمالی در هسته معاملاتی بورس بیان نمود: شرکت مدیریت فناوری بورس یک شرکت در حوزه آی تی است که زیر ساخت های بازار سرمایه...

7 مرداد 1399

برنامه های درسی چهارشنبه شبکه های آموزش و چهار

جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز چهار شنبه (24 اردیبهشت ماه 99) از طریق شبکه های آموزش و چهار اعلام شد.

19 تیر 1399

کرونا چگونه زندگی مان را زیر و رو کرد؟

چیزی نمانده که بشود دو ماه! دو ماه از اولین روزی که قزنطینه یا فاصله گذاری اجتماعی در کشورمان جدی شد و ما باید در خانه می ماندیم. دو ماه بدون دیدن عزیزانمان، بدون تفریحات اجتماعی، لذت ورزش در فضای عمومی و خیلی چیزهای دیگر.

21 خرداد 1399

تحلیل مسیریاب بومی از کاهش مراجعات مردم به مکان های پرتردد

به گزارش خبرنگاران، نقشه و مسیریاب بومی نشان با تحلیل داده های کاربران در بازه زمانی مربوط به 20 اسفند 98 تا 20 فروردین 99 از کاهش مراجعات مردم به مکان های پرتردد خبر داده است.

16 خرداد 1399

رونمایی هوآوی از قابلیت شارژ هوشمند؛ رابط کاربری EMUI عمر باتری را افزایش می دهد

هوآوی قابلیت جدیدی را به رابط کاربری EMUI اضافه کرده که با یادگیری رفتار کاربر و به مدد فناوری هوش مصنوعی، باعث افزایش عمر باتری و ارتقا عملکرد آن می شود.

6 خرداد 1399

قابلیت جدید Meet Now در اسکایپ؛ تماس ویدیویی بدون نیاز به نصب یا ثبت نام تنها با سه کلیک

در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا که مردم به خاطر خانه نشینی بیشتر از همیشه از ارتباطات تصویری و ویدیو کنفرانسی استفاده می کنند؛ یک نرم افزار قدیمی حوزه تماس های ویدیویی با یک به روزرسانی و افزودن قابلیت جدید سعی کرده رقیبی برای برنامه Zoom شود.

4 خرداد 1399

مقایسه دوربین هواوی P40 پرو و پیکسل 4 ایکس ال؛ نبرد مدعیان

بازاریابی شرکت ها برای دوربین گوشی های هوشمند عملا چنان جذاب است که می توان یک جایزه ای در حد اسکار به این رقابت ها اختصاص داد اما در نهایت چیزی که اهمیت دارد، نتیجه نهایی است. در این مطلب قصد داریم عملکرد دوربین گوشی های هواوی P40 پرو و پیکسل 4 ایکس ال را...

30 اردیبهشت 1399

کاربران بازی های رایانه ای به تولید واکسن کرونا کمک می کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت انویدیا که تولید کننده تراشه است از کاربران بازی های رایانه ای خواسته تا بخشی از قدرت رایانه هایشان را برای کمک به جستجوی درمانی برای ویروس کرونا اختصاص دهند.

16 اردیبهشت 1399

معرفی برترین بازی های رایانه ای سال 99

برترین عناوین رایانه ای که قرار است در سال جاری برای کنسول های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شوند، معرفی شده اند.

3 اردیبهشت 1399

ستاره های فناوری که در سال 2019 خاموش شدند

روزنامه ایران - میترا جلیلی: رشد و توسعه دنیای تکنولوژی نتیجه راه درازی است که تا به امروز پیموده شده و در این جهت، نام هایی درخشان تر از بقیه هستند؛ دانشمندان، برنامه نویسان، مهندسان، پیشتازان حوزه فضا و... که تلاش کردند تا با بینش تکنولوژیک خود، دنیا...

6 اسفند 1398

اپلیکیشنی برای کتاب نخوان ها

جعفر پوراسماعیلی؛ مدیر مسئول اپلیکیشن کتاب-ته معتقد است: کتاب-ته دقیقا برای افرادی طراحی شده که کتاب خوان نیستند و هدف آن ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

16 آبان 1398

تاریخ عرضه بازی اونجرز با نمایش تریلر آن تعیین شد

در کنفرانس شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس در رویداد E3 2019 شاهد اولین نمایش بازی اونجرز بودیم. استودیوی بازی سازی کریستال داینامیکز، سازنده این بازی، رسما اولین تریلر آن را به نمایش گذاشت و تاریخ عرضه آن را هم تعیین کرد. بازی Marvels Avengers قرار است در ماه می سال...

12 مرداد 1398