همایشها و نمایشگاه ها

خبرنگاران رومانی خواهان افزایش حضور نظامی ناتو در شرق اروپا شد

تهران- خبرنگاران- کلاوس یوهانیس رئیس جمهوری رومانی گفت که کشورهای شرق اروپا که در ناتو عضویت دارند خواهان حضور نظامی بیشتر متحدان در این کشورها هستند.

12 خرداد 1400

ایلان ماسک جاسوسی از خودروهای تسلا در چین را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، مدیر عامل تسلا که دیروز به صورت مجازی در یک کنفرانس مالی سطح بالا در چین به نام مجمع توسعه چین یا سی دی اف شرکت نموده بود، گفت: تسلا هرگز اطلاعات خودروهای فروخته شده خود در چین و هیچ کشور دیگری در دنیا را...

6 اردیبهشت 1400

نحوه عضویت ناشران و خدمات سامانه پست کتاب در نمایشگاههای مجازی کتاب

به گزارش خبرنگاران، با توجه به آغاز فرایند اجرایی نمایشگاه های مجازی کتاب و افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب جنوب کرمان (29 آذرماه تا 3 دی ماه) و همچنین الزام عضویت تمامی ناشران در سامانه پست، به اطلاع آن دسته از ناشرانی که هنوز در این سامانه ثبت نام نکرده اند...

30 دی 1399

برنامه های شب یلدا و روز پرستار در منطقه 3، مجازی برگزار می گردد

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های شب یلدا و روز پرستار در منطقه 3 به صورت مجازی برگزار می گردد.

29 دی 1399

ترامپ نشست گروه 20 را رها کرد و رفت گلف!

دونالد ترامپ در نشست مجازی روز شنبه گروه بیست (جی-20) مشارکت کرد و از اقدامات دولتش در خصوص کروناویروس و فشار برای فراوری یک واکسن کووید 19 گفت، اما پیش از شروع یک کنفرانس درباره واکنش به این پاندمی، جلسه را ترک کرد.

2 دی 1399

همه جلسات ناشران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت وبیناری هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، هر سال در نمایشگاه کتاب فرانکفورت مسئولان آلمانی برای دیدار و عقد قراردادهای کتاب بین ناشران و عوامل اجرایی آنها سالنی را برای این منظور تدارک می دیدند که به مرکز اسکات شهرت پیدا نموده بود. سال جاری با...

10 آذر 1399

حضور مس آباد در غرفه شرکت مس در چهارمین سمپوزیوم فولاد

مجله مس آباد، ضمیمه کودک و نوجوان عصر مس، رسانه مکتوب شرکت ملی صنایع مس ایران، در چهارمین نمایشگاه بین المللی فولاد ایران (سمپوزیوم فولاد) در غرفه شرکت مس در اختیار مخاطبان این نمایشگاه نهاده شد.

19 آبان 1399

خبرنگاران برگزاری آنلاین نشست کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با حضور خلیفه

تهران- خبرنگاران- نشست آنلاین کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با حضور سید نعمت خلیفه برگزار گردید.

24 مهر 1399

فعالیت انفرادی زیاد و کار گروهی کم 2 معضل در راستا پژوهش و تحقیق، بازار تولیدات علمی تقویت گردد

فعال و پژوهشگر حوزه الکترونیک و مکانیک فعالیت انفرادی زیاد و کار گروهی کم را از معضلات راستا پژوهش دانست و گفت: محصولاتی که محققان و پژوهشگران ایرانی فراوری می نمایند احتیاج به حمایت های قوی بازاریابی دارد.

18 مهر 1399

کارگاه مجازی حاکمیت شهرهای هوشمند برگزار می شود

کارگاه مجازی حاکمیت شهرهای هوشمند در همایش بین المللی اجلاس جامعه اطلاعاتی (WSIS) توسط نمایندگان ایران برگزار می شود.

3 شهریور 1399

ضبط صوت هوشمند ساخته شد

به گزارش خبرنگاران، چندی قبل قلم هوشمندی ساخته شد که علی رغم ظاهر معمولی اش قابلیت انتقال یادداشت ها به موبایل یا تبلت را به یاری بلوتوث داشت.

27 مرداد 1399

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود افتتاح شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

22 مرداد 1399

خبرنگاران شهر مینیا پولیس آمریکا به منطقه جنگی تبدیل شده است

تهران- خبرنگاران- با ادامه اعتراضات مردمی در آمریکا به نژاد پرستی و قتل جورج فلوید رنگین پوست به دست پلیس و بسته شدن پمپ بنزین ها و مغازه های شهر مینیا پولیس، این شهر به منطقه جنگی میان معترضان و نیروهای پلیس تبدیل شده است.

13 مرداد 1399

آلودگی خاک و محیط زیست در انتظار زمینیان

خبرنگاران/همدان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان کروناویروس را ناشی از طمع بشر به طبیعت دانست و گفت: کاهش میزان ترددها در ایام شیوع کروناویروس جان تازه ای به طبیعت بخشیده است.

27 خرداد 1399

17 میلیون کارگر و مستمری بگیر گرفتار بی ارادگی دولت ، حاج اسماعیلی: مگر تورم فریز می شود که دستمزد کارگران فریز شده؟!

یک فعال بازار کار و کارگری گفت: در حالی که کارگران فاقد ابزار های چانه زنی و احقاق حق از دولت و کارفرمایان هستند، دولت با استفاده از این ضعف بی مهری شدیدی به معیشت جامعه کارگری کرده و به بهانه کرونا دستمزد کارگران در سال جدید را معین نمی کند.

7 خرداد 1399

قابلیت جدید Meet Now در اسکایپ؛ تماس ویدیویی بدون نیاز به نصب یا ثبت نام تنها با سه کلیک

در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا که مردم به خاطر خانه نشینی بیشتر از همیشه از ارتباطات تصویری و ویدیو کنفرانسی استفاده می کنند؛ یک نرم افزار قدیمی حوزه تماس های ویدیویی با یک به روزرسانی و افزودن قابلیت جدید سعی کرده رقیبی برای برنامه Zoom شود.

4 خرداد 1399

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 60 هزار نفر رسید

فرماندار ایالت نیویورک در کنفرانس خبری از مثبت بودن تست کرونای دست کم 5 هزار نفر دیگر در این ایالت اطلاع داد تا تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر آمریکا به 60 هزار نفر برسد.

28 اردیبهشت 1399

تماشای عشق و امید و زندگی، نقاشی هایی که تلفیق با دنیای امروز است

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه انفرادی نقاشی های ایرج شافعی این روزها در گالری طراحی هنر برپاست.

25 اردیبهشت 1399

نابسامانی در حضورهای جهانی سینمای ایران، رزومه سازی می نمایند

خبرنگاران-گروه هنر-زهرا منصوری: سینما در طول عمر خود به سرعت در بسیاری از کشور های دنیا فراگیر و به یک صنعت درآمدزا تبدیل شد و از سوی دیگر فرصت دیده شدن را در اختیار هنرمندان قرار داد و البته این هنر-صنعت در ایران هم نقش و صندلی مهمی دارد. به همین منظور...

19 اردیبهشت 1399

اتیوپی: نقش آمریکا در پرونده سد النهضه غیردیپلماتیک است

وزیر خارجه اتیوپی ایفای نقش آمریکا برای حل اختلافات در پرونده سد النهضه را غیر دیپلماتیک خواند و در عین حال بر استمرار گفت وگو در این باره تأکید کرد.

2 اردیبهشت 1399
تعداد: (45)