موسیقی

کنسرت های موسیقی محلی و نقالی مرشد میرزاعلی هرشب مقابل تالار وحدت

تهران (پانا) - محوطه تالار وحدت در ایام نوروز میزبان رویداد پهنه نوروز شاملکنسرت های موسیقی محلی و نقالی مرشد میرزاعلی است.

18 فروردین 1400

پیغام تسلیت و سروده وزیر بهداشت برای خسرو آواز ایران

تهران (پانا) - وزیر بهداشت در پیامی درگذشت استاد شجریان، خسرو آواز ایران را تسلیت گفت.

29 آذر 1399

پیوند دنیای باستانی و مدرن در لیسبون

لیسبون (پیدایش آن از 205 سال پیش از میلاد) یکی از شهر های بسیار زیبا و تاریخی کشور پرتغال است که تا به امروز به دلیل فعالیت های بسیار مدرنی که در آن انجام شده است، می توان شاهد بناهای بسیار زیبا و مجللی در آن بود. علاوه بر آن به دلیل قرار گیری لیسبون در ساحل...

24 آذر 1399

بازیگر بچه مهندس هم خواننده شد، عکس

بازیگر جوان سریال بچه مهندس 3 از انتشار آهنگ جدیدش در آینده ای نزدیک خبر داد

6 مرداد 1399

واکنش هومن شاهی به حاشیه های حضورش در سریال زیر همکفـ

خبرنگاران: فارس نوشت: بازیگر سریال زیر همکفـ گفت: نمی دانم این افراد در جریان کارهای من هستند یا خودشان را به آن راه می زنند. من چند کار تئاتر بازی کردم و قبل از این سریال در دو کلاس بازیگری دوره دیدم. یعنی می خواهم بگویم کاری را انجام نمی دهم...

24 اسفند 1398

بافت تاریخی و ثبتی شریف آباد میزبان نوروزگاه اردکان

در دومین روز از سال 98 که بعنوان روز شهرستان اردکان نامگذاری شده است مراسم نوروزگاه شهرستان اردکان در بافت ثبتی و منحصر به فرد شریف آباد این شهرستان برگزار گردید.

25 شهریور 1398

معرفی قطار اتوبوسی ماهان به همراه جزئیات کامل

آیا تا به حال قطار اتوبوسی ماهان سوار شده اید؟ آیا امکانات این قطار اتوبوسی به نسبت قطارهای کوپه ای کمتر است؟ چطور می توانیم اقدام به رزرو بلیط قطار اتوبوسی نماییم؟ یا اصلا کدام یک از شرکت های ریلی ایران دارای قطارهای اتوبوسی هستند؟

18 شهریور 1398