بجنورد از حضور در لیگ کشتی آزاد انصراف داد

به گزارش وبلاگ تام فورد، امیر محمدی در خصوص شرایط تیمداری شهرداری بجنورد گفت: متاسفانه باوجود تمام پیگیری هایی که در شورای شهر و شهرداری بجنورد داشتیم و تا امروز امیدوار به حضور در لیگ بودیم اما متاسفانه این مهم حاصل نشد. فکر کنم فردا نامه رسمی انصراف را به فدراسیون بفرستیم.

بجنورد از حضور در لیگ کشتی آزاد انصراف داد

وی که تیمش در گروه الف حضور داشت، ادامه داد: جا دارد از رئیس فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنم. ما حتی می خواستیم تیمی را به نام هیئت کشتی خراسان شاقتصادی در لیگ شرکت دهیم و می دانستیم ما انصراف دهیم گروه بندی مسابقات به مشکل می خورد؛ اما در این مدت حتی یک روز هم به ما مجوز تمرین گروهی ندادند به دلیل اینکه بجنورد به لحاظ کرونا منطقه قرمز است و ما نمی توانستیم خیلی هم اصرار کنیم. البته دلیل انصراف ما مسائل اقتصادی بود. ما تمام کوشش مان را کردیم گفتند انصراف ندهید اما عملا کشتی گیر باید بیاید تست کرونا بدهد. قرار بود تیم ما در مسابقه درون اردویی از بین کشتی گیران بومی منطقه انتخاب شوند.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2017 در خصوص اینکه تکلیف کشتی گیران این تیم چه می گردد، اعلام نمود: 4 کشتی گیر جوان جویباری با همت مسلمی به تیم ما آمده بودند که شرمسار اش هستیم. من قبلا به صورت ضمنی گفته بودم و امیدوارم این نفرات جذب تیم ها شوند. خود من هم کشتی گیرم. صحبتی با استقلال شده و باید دید درنهایت چه خواهد شد.

وی در خصوص بودجه ای که بجنورد برای حضور در لیگ می خواست، تاکید نمود: بودجه تیم ما 500 میلیون تومان بود، ما شاید می توانستیم خودمان این رقم را از جای دیگر تامین کنیم اما الان دیگر فرصتی نیست. قرارداد من با این تیم رایگان بود. چیزی که می خواستیم حاصل نشد و فقط می توانم بگویم متاسفم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بجنورد از حضور در لیگ کشتی آزاد انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بجنورد از حضور در لیگ کشتی آزاد انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید