تاریخ عرضه بازی اونجرز با نمایش تریلر آن تعیین شد

به گزارش وبلاگ تام فورد، در کنفرانس شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس در رویداد E3 2019 شاهد اولین نمایش بازی اونجرز بودیم. استودیوی بازی سازی کریستال داینامیکز، سازنده این بازی، رسما اولین تریلر آن را به نمایش گذاشت و تاریخ عرضه آن را هم تعیین کرد. بازی Marvels Avengers قرار است در ماه می سال 2020 عرضه گردد.

تاریخ عرضه بازی اونجرز با نمایش تریلر آن تعیین شد

تا به امروز هیچ اطلاعاتی از بازی در اختیار نداشتیم، جز اینکه سازندگان مجموعه بازی های توم ریدر مشغول کار روی یک بازی اونجرز هستند. با این حال، به لطف نمایش بازی Marvels Avengers در کنفرانس اسکوئر انیکس، در حال حاضر می دانیم که این بازی، یک بازی داستان-محور سینمایی است که به بازی نماینده ها اجازه می دهد در نقش قهرمانان گروه اونجرز، مراحل مختلفی را به سرانجام برسانند.

قصه بازی در سال های مختلفی روایت می گردد. در ابتدای کار، کاپیتان امریکا، هالک، آیرون من، بلک ویدو و ثور برای راه اندازی پایگاه جدید اونجرز به سان فرانسیسکو رفته اند. آن ها هم چنین می خواهند از یک جت هوایی هم که با انرژی جدیدی کار می نمایند، پرده برداری نمایند. با این حال، در پی یک توطئه، انفجار بزرگی صورت می گیرد و همه چیز خراب می گردد. تقصیرها را به گردن اونجرز می اندازند و این گروه هم از یکدیگر جدا می شوند.

سال ها از این اتقافات گذشته و فعالیت ابرقهرمانان غیرقانونی شده است، ولی خطر تازه ای جهان را تهدید می نماید و قهرمانان گروه اونجرز هم تصمیم می گیرند تا دوباره کنار یکدیگر بیایند تا با این خطر مبارزه نمایند.

پنج ابرقهرمان اصلی گروه اونجرز، قصه بازی را دنبال خواهند کرد. در بازی می توان کنترل شخصیت های کاپیتان امریکا، آیرون من، هالک، ثور و بلک ویدو را برعهده گرفت. مراحل بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چهار نفره قابل بازی است. بعضی از مراحل را فقط می توان تک نفره تجربه کرد و بعضی دیگر، چند نفره هستند.

با پیشرفت در بازی، می توان مهارت های مختلفی برای هر ابرقهرمان آزاد کرد و توانایی های گروه اونجرز را به شکل های مختلفی پیشرفت داد. لباس های مختلفی هم برای این ابرقهرمنان در بازی قرار داده شده است.

زمان عرضه بازی Marvels Avengers برای روز 20 می سال 2020 میلادی برنامه ریزی شده و بازی قرار است روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه های شخصی و گوگل استیدیا عرضه گردد.

مطمئنا تا زمان عرضه بازی، جزییات بیشتری از آن منتشر خواهند شد.

می توانید در ادامه تریلری که از بازی Marvels Avengers منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بازی اونجرز با نمایش تریلر آن تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی اونجرز با نمایش تریلر آن تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید