خبرنگاران شرایط کاشمر به لحاظ شیوع ویروس کرونا سیاه است

به گزارش وبلاگ تام فورد، مشهد- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به آمار بیماران بستری در بیمارستانها و تعداد مرگ و میر بیماران کاشمر گفت: این شهرستان در شرایط سیاه کرونایی واقع شده است.

خبرنگاران شرایط کاشمر به لحاظ شیوع ویروس کرونا سیاه است

محمد جواد یزدانی پنج شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تام فورد اضافه نمود: متاسفانه علیرغم هشدارها و تذکرات، تعداد مبتلایان و بیماران بستری بیمارستان های کاشمر در هفته های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته او بعضی شهروندان با برگزاری مراسم عروسی، ترحیم،تشییع جنازه، جشن تولد و برگزاری دورهمی ها کاشمر را به چنین شرایطی تبدیل نموده اند.

او ادامه داد: در بعضی از مناطق شهری و بسیاری از روستاها هنوز بعضی افراد ماسک استفاده نمی نمایند و باور به عوارض این بیماری ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: به خاطر خودخواهی و سهل انگاری بعضی از افراد و عدم رعایت توصیه های بهداشتی، ظرفیت بیمارستانهای کاشمر از بیماران کرونایی تکمیل شده است و تعداد زیادی از پرسنل و بالاخص نیروهای کادر درمان به کووید 19 مبتلا شده اند.

یزدانی اضافه نمود:با تداوم شرایط بحرانی در کاشمر تعطیلی مدارس این شهرستان تمدید شد و با عنایت به مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی آموزش های حضوری مدارس کاشمر از تاریخ 17 آبان 99 به مدت یک هفته (تا 22 آبان ماه) تعطیل اعلام شد و طی این مدت همه آموزش ها به صورت غیر حضوری ارائه می گردد.

کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع شده است.

بنا به آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 654 هزار و 936 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 406 تن از بیماران مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 36 هزار و 985 تن رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شرایط کاشمر به لحاظ شیوع ویروس کرونا سیاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط کاشمر به لحاظ شیوع ویروس کرونا سیاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید