عذرخواهی کنایه آمیز شهردار تهران از مردم

به گزارش وبلاگ تام فورد، شهردار تهران به تصویری از صفحه اول روزنامه صبح نو رسانه نزدیک به محمد باقر قالیباف با تیتر عذرخواهی می کنم واکنش نشان داد.

عذرخواهی کنایه آمیز شهردار تهران از مردم

پیروز حناچی شامگاه دوشنبه در رشته توئیتی نوشت: ابایی از عذرخواهی بابات کاستی ها در برابر مردم نداشته ام و ندارم ولی با مشاهده تحریف ها و تخریب های غیرتخصصی و غیرمنصفانه ای که با غفلت از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری در بحبوحه تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می شود لازم می دانم نوعی دیگر از مردم عزیر عذرخواهی نمایم.

وی ادامه داد: عذرخواهی می کنم که علی رغم همه اقدامات اجرا شده نتوانستم همه دست اندازان به بیت المال را به دستان قانون بسپارم.

حناچی اضافه نمود: عذرخواهی می کنم که نتوانستم شهر را به طور کامل از چنگال رانت خواران رها کنم و بیت المالی را که با راه های مختلف در اختیار افراد خاص بود، از دستشان خارج کنم.

در بخش دیگر این توییت شهردار تهران گفته است: شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و شهرفروشی و توسعه شفافیت آغاز کردیم هرگز با این هجمه ها و تخریب ها متوقف نخواهد شد.

حناچی اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم و تایید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم.

منبع: فرارو

به "عذرخواهی کنایه آمیز شهردار تهران از مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی کنایه آمیز شهردار تهران از مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید