کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش وبلاگ تام فورد، مراسم قرعه کشی هفتمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته عصر امروز انجام شد و کاراته کاهای ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

در بخش بانوان و در کاتا انفرادی نگین باقری با کاتاروهایی از ژاپن، مراکش، هلند، اسکاتلند، سوئیس، ایتالیا، و هنگ کنگ در گروه 6 مبارزه خواهد نمود.

در کومیته انفرادی و در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار دور اول با ربکا سیچوروااز اسلواکی و سپس با شانگ گو شیائواز چین تایپه روبرو می گردد. طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم پس از یک دور استراحت با برنده ملاقات انگلیس و الجزایر ملاقات خواهد نمود.

در وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور در گام نخست با یوکی کوجیروبه مبارزه خواهد پرداخت و سپس با جیانا لطفیاز مصر ملاقات خواهد نمود. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده هلند و موزامبیک روبرو می گردد.

در بخش مردان و در وزن 67- کیلوگرم امیر مهدی زاده با کامیلو ولزواز شیلی و در صورت رجحان با برنده هند و بلژیک دیداد خواهد نمود. سعید احمدی در همین وزن دور نخست با سامی انخالی از اسپانیا و در صورت برد با برنده کره جنوبی و آدربایجان به مبارزه خواهد پرداخت.

بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم دور اول با لورنزو پترومارچی ایتالیا و در صورت پیروزی با برنده فرانسه و قزاقستان روبرو خواهد شد. علی اصغر آسیابری نیز با انیس گاریبویچاز کرواسی و در صورت پیروزی با برنده ملاقات کانادا و بلژیک به مبارزه خواهد پرداخت.

در وزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب پس از یک دور استراحت با برنده اسلواکی و ایتالیا روبرو خواهد شد. احسان حیدری در همین وزن گام نخست با برایان تیمرمانساز هلند مبارزه خواهد نمود و در صورت رجحان دور دوم به مصاف کاراته کای پیروز ملاقات روسیه و آذربایجان خواهد رفت.

در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور اول استراحت دارد و سپس با برنده اکراین و اسپانیا مبارزه خواهد نمود. صالح اباذری بعد ارز یک دور استراحت، با برنده کانادا و لتونی روبرو می گردد.مهدی عاشوری در گام نخست با ایوان کلپیچ از بوسنی و هرزگوین روبرو می گردد و سپس به مصاف دنیلسون جاکوپاز هلند خواهد رفت.سامان حیدری هم در دور اول طارق محمود را پیش رو خواهد داشت و سپس با برنده ملاقات نروژ و برزیل روبرو خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، فردا آدینه هشتم آذرماه در روز نخست مسابقات کومیته انفرادی اوزان 60-، 67-، 75- مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم زنان به همراه کاتای انفرادی زنان و تیمی مردان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید