گوشی های دارای دوربین زیر نمایشگر به زودی روانه بازار می شوند

به گزارش وبلاگ تام فورد، یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری Digital Chat Station فعالیت می نماید، مدعی شده که تعدادی از گوشی های مبتنی بر تراشه پرچم دار اسنپ دراگون 875 از دوربین زیر نمایشگر بهره می برند.

گوشی های دارای دوربین زیر نمایشگر به زودی روانه بازار می شوند

انتظار می رود در ماه دسامبر تراشه اسنپ دراگون 875 از جانب کوالکام رسما معرفی گردد که پردازنده آن احتمالا مجهز به هسته های پردازشی Cortex-X1 و Cortex-A78 خواهد بود. علاوه بر این موضوع، باید خاطرنشان کنیم شرکت های مختلف چند سالی است که مشغول توسعه فناوری دوربین زیر نمایشگر هستند.

در این میان، شرکت های اوپو و شیائومی نمونه های اولیه این فناوری را در معرض نمایش قرار داده اند ولی همچنان چالش های زیادی در راه این مشخصه قرار گرفته است و به همین خاطر هنوز گوشی دارای این قابلیت راهی بازار نشده است.

مدتی قبل، مدیر کل برند ردمی اظهار داشت که نمایشگرهای مبتنی بر رزولوشن بالا، نمی توانند نور زیادی را به سنسور دوربین سلفی منتقل نمایند و این موضوع منجر به تاریک تر شدن تصاویر و کاهش کیفیت آن ها می گردد. این مقام ارشد شیائومی گفته که بهره گیری از نمایشگرهای رزولوشن پایین هم راه حل مناسبی محسوب نمی گردد و مسائل دیگری را ایجاد می نماید.

در همین رابطه می توانیم به شایعاتی اشاره کنیم که طبق آن ها، کمپانی HMD میخواهد گوشی پرچم دار نوکیا 9.2 را با دوربین زیر نمایشگر معرفی کند. اگر HMD پیروز به بهره گیری از این تکنولوژی شده، پس در نهایت در سال آینده گوشی های متعددی همراه با این قابلیت روانه بازار می شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی های دارای دوربین زیر نمایشگر به زودی روانه بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های دارای دوربین زیر نمایشگر به زودی روانه بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید