موبایل، تبلت و گجت ها

آموزش تغییر رمزعبور وای فای مودم نزتک 99DX

شرکت هایپرسل به تازکی از مودم رومیزی فورجی خود به نام رونمایی کرده است.

26 خرداد 1400

چند بیماریِ عاملِ سرگیجه

سرگیجه عارضه شایعی است که می تواند از عوامل مختلفی ناشی گردد.

1 خرداد 1400

برای قطع اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیس بوک می بایست این اقدامات را انجام دهید

اگر حساب کاربر اینستاگرام و فیس بوک خود را به هم متصل نموده و از انجام این کار راضی نیستید می توانید با استفاده از آموزشی که در ادامه ارائه نموده این اتصال را قطع کنید.

9 بهمن 1399

هر آنچه باید درباره مرورگر کرومیوم گوگل بدانید

از زمانی معرفی اش در سال 2008 میلادی، مرورگر گوگل کروم تبدیل به یکی از محبوب ترین متدهای گشت وگذار در اینترنت شده است. با این همه، آیا می دانستید که کروم در واقع یکی از زیرمجموعه های پروژه ای دیگر به نام پروژه کرومیوم است؟

7 دی 1399

گرمای گوشی خود را کاهش دهید

اگر از افراد علاقه مند به بازی موبایل یا همان موبایل گیمر باشید حتماً می دانید که یک گوشی هر چقدر همه که قدرتمند و رده بالا باشد باز هم به هنگام بازی دچار افزایش دمای بنده یا به اصطلاح داغ شدن می شود. گاهی اوقات این داغ شدن بدنه می تواند نگران کننده باشد،...

26 آذر 1399

آغاز اولین دوره لیگ مجازی کاتای ایران از 5 آبان، رقابت 7 تیم خارجی با کاتاروهای ایرانی

7 تیم خارجی در اولین دوره لیگ مجازی کاتای ایران به رقابت با کاتاروهای ایرانی می پردازند.

7 آذر 1399

مشخصات و تصاویر رندر هواوی میت 40 پرو فاش شد

چند روز دیگر در تاریخ 22 اکتبر (1 آبان) گوشی های هواوی میت 40 رسما معرفی می شوند و به همین خاطر حجم گزارش های مربوط به آن ها رو به افزایش است. در همین رابطه، ساعاتی قبل تصاویر رندر رسمی و مشخصات کلیدی هواوی میت 40 پرو فاش شده که به لطف آن ها می توانیم به جزئیات...

30 آبان 1399

ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش بازرگانیخبرنگاران، این تفاهم نامه، به منظور بهبود و تقویت شبکه ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، مولد و فناورانه به منظور هوشمندسازی مدیریت جزیرۀ قشم، بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل...

22 آبان 1399

آذری جهرمی: 5 ماهواره تا خاتمه سال جاری پرتاب می گردد

وزیر ارتباطات از پرتاب ماهواره تا سرانجام سال جاری اطلاع داد و گفت: پنج ماهواره با هماهنگی وزارت دفاع تا سرانجام سال جاری پرتاب خواهند شد.

14 مهر 1399

جزئیات پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات نحوه پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

12 مهر 1399

نظرسنجی اپل حذف شارژر را قوت می بخشد

گوشی های سری آیفون 12 در مرکز بسیاری از گزارش ها و شایعات قرار گرفته اند که بعضی از آن ها به حذف شارژر از جعبه آن ها اشاره دارند و حالا اپل نظرسنجی را شروع نموده که درباره نحوه استفاده از شارژر مدل های قبلی نظر کاربران را جویا می گردد.

11 شهریور 1399

قیمت روز آهن و میلگرد در آیرومارت

آیرومارت از فعالان صنعت آهن و فولاد کشور است. این مجموعه از اعزای متخصص تحصیل نموده در حوزه متالورژی تشکیل شده است. رسالت مجموعه آیرومارت تامین مقاطع فولادی مختلف برای پروژه های عمرانی و صنعتی کشور است. این شرکت سعی دارد این تامین بار با بالاترین سطح...

9 شهریور 1399

5 دلیل اضافه شدن وزن به هنگام ورزش کردن

با وجود رژیم های غذایی دقیق و تمرین های دقیق، بسیاری از افراد در هفته های اول از چالش خود شاهد اضافه شدن وزن شان هستند.

29 مرداد 1399

ضبط صوت هوشمند ساخته شد

به گزارش خبرنگاران، چندی قبل قلم هوشمندی ساخته شد که علی رغم ظاهر معمولی اش قابلیت انتقال یادداشت ها به موبایل یا تبلت را به یاری بلوتوث داشت.

27 مرداد 1399

نگاه نزدیک به گوشی ال جی ولوت؛ شروع دوباره

ال جی بعد از مدت ها با دست پر به بازار کشورمان برگشته تا سهم خود را از این بازار بالقوه -که بین دو سه بازیگر اصلی تقسیم شده- پس بگیرد. انتخاب ال جی برای شروع دوباره، میان رده زیبایی به نام ال جی ولوت (Velvet) است. در این ویدیو شما را با این گوشی بیشتر آشنا می...

21 مرداد 1399

گوشی های دارای دوربین زیر نمایشگر به زودی روانه بازار می شوند

یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری Digital Chat Station فعالیت می نماید، مدعی شده که تعدادی از گوشی های مبتنی بر تراشه پرچم دار اسنپ دراگون 875 از دوربین زیر نمایشگر بهره می برند.

18 مرداد 1399

نحوه رجیستر کردن گوشی تلفن همراه از سوی اتباع خارجی

اتباع خارجی که قصد اقامت بیش از یک ماه را دارند به هنگام ورود به کشور، باید نسبت به رجیستر کردن دستگاه گوشی تلفن همراه خود صرفاً توسط گیت ورود به کشور گمرک اقدام کنند.

16 مرداد 1399

راهنمای فروش 30 درصد سهام عدالت از طریق بانک ها

بانک ها از امروز سه شنبه ششم خردادماه پذیرای مشتریانی هستند که می خواهند سهام عدالت خود را بفروشند. این دسته از مشمولان سهام عدالت که روش سرمایه گذاری مستقیم را در فرآیند آزادسازی سهام عدالت انتخاب کرده اند، حالا می توانند با امضای یک توافق نامه هفت...

11 مرداد 1399

ثبت نام برای وام یک میلیون تومانی تا آخر امشب ادامه دارد ، واریز وام در 22 خرداد

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی حمایت کرونایی تا آخر امشب ادامه دارد، گفت: تقاضای کسانی که تأیید گردد، در 22 خرداد وام به حساب شان واریز می گردد.

9 مرداد 1399

وزیر ارتباطات: اگر اینترنت پرسرعت ثابت خانگی می خواهید؛ زودتر در این سامانه ثبت نام کنید

وزیر ارتباطات از واگذاری سریع یک میلیون پورت اینترنت خانگی پرسرعت یا اصطلاحا باندپهن خبر داد و از متقاضیان خواست زودتر در سامانه xdslplus ثبت نام کنند.

5 مرداد 1399
تعداد: (40)